9 aholku eCommerce-n zure produktu-orriak hobetzeko
Merkataritza elektronikoaren egungo aroan, lineako dendak ezinbesteko osagai bihurtu dira enpresa askorentzat. Hala ere, zure plataformara trafikoa erakartzeak ez du arrakasta bermatzen. Benetako erronka bisitari horiek bezero leial bihurtzea da. Hori lortzeko, funtsezkoa da arreta jartzea merkataritza elektronikoko zure estrategiaren alderdi kritiko bati: produktuaren orrialdeari.
Produktuaren orrian hartzen dute kontsumitzaileek erosteko edo uzteko azken erabakia. Orri hau optimizatzea funtsezkoa da zure bihurketa-tasak handitzeko eta zure lineako negozioaren arrakasta ziurtatzeko.
eus-COMMERCE-en post honetan, zure dendako produktuen orriak hobetzen lagunduko dizutena funtsezko 9 estrategia aurkeztuko dizkizugu.
1. Isladatu zure markaren nortasuna
Produktuaren orria ez da soilik ezaugarri teknikoen zerrenda bat. Kasu askotan, bezero batek zure markarekin duen lehen topaketa da. Hemen, bezeroek inpresio bat lortzen dute: nor zaren, zer balio ordezkatzen dituzun eta zergatik aukeratu beharko lituzketen zure produktuak lehiakideenen gainetik. Beraz, funtsezkoa da orri honek zure markaren nortasuna behar bezala islatzea.
2. Optimizatu produktuaren informazioa
Zure online dendako produktu bakoitzak izen bakarra eta deskribatzailea izan behar du. Izen horrek, orrian ez ezik, arlo teknikoetan ere agertu behar du, hala nola H1 etiketan. SEO praktika horiek zure produktuak bilaketa-emaitzetan presentzia sendoa duela ziurtatzen lagunduko dute, eta horrek erosle potentzial gehiago erakarriko ditu.
3. Eskaini erabiltzaile esperientzia bikaina
Produktuen webgunerik onenek erabiltzaile esperientzia aparta eskaintzen dute gailu guztietan, bai mahaigaineko ordenagailuetan, bai tabletetan, bai gailu mugikorretan. Hori funtsezkoa da bisitariak atxikitzeko eta konbertitzeko.
4. Ekintza eraginkorrera deitu (CTA)
Produktuaren orriak helburu nagusi bat du: erabiltzailea erosketa bat egitera motibatzea. Hori lortzeko, ekintzarako deia (CTA) botoia funtsezkoa da. Botoi horrek deigarria eta agerikoa izan behar du, erabiltzailearen arreta bereganatzeko eta erosketarako klik egiteko. Erabili hizkera argia eta konbentzigarria, nola "Erosi orain" edo "Gehitu gurditxoan", bezeroa nahi den ekintzara bideratzeko.
5. Kalitate handiko irudiak
Produktu-irudiak ezinbestekoak dira bezeroak erosten ari denari buruz duen pertzepziorako. Xeheak eta argiak izan behar dute, produktua zehatz eta distortsio engainagarririk gabe aurkeztuz.
6. Prezioei eta bidalketei buruzko informazio zehatza
Marketin-inbutua bihurtzeko fasean, ezinbestekoa da produktuaren orriak informazio argia eta eskuragarria ematea prezioari, deskontuei eta bidalketa- eta ordainketa-aukerei buruz. Gardentasun hori funtsezkoa da bisitariaren erosteko erabakia errazteko.
7. Sortu konfiantza erabiltzaileen aipamenen bidez
Bezeroen atzeraelikadura eskatzeak eta erakusteak zure produktuaren kalitatea baliozkotzeaz gain, bezeroekin elkarreragiteko eta konfiantza eraikitzeko kanal bat ere sortzen du.
8. Erabili datu egituratuak
Egituratutako datuak kode-zatiak dira, bilatzaileei web orri baten edukia ulertzen laguntzen dietenak. Zure produktuaren orrietan egituratutako datuak ezartzean, zure produktuen ikusgarritasuna eta erakargarritasuna hobetu ditzakezu online bilaketetan.
9. Etengabeko Optimizaziorako A/B probak
A/B probak optimizazio-teknika bat dira, eta web orri baten bi bertsio alderatzean datza, helburu bat lortzeari dagokionez eraginkorrena zein den zehazteko.
Laburbilduz, zure eCommerce produktuaren orrialdeen optimizazioa funtsezkoa da zure online negozioaren arrakastarako. Funtsezko 9 estrategia horiek aplikatuta, erabiltzailearen esperientzia nabarmen hobetu dezakezu, zure bihurketak areagotu eta zure online markaren presentzia indartu. Produktu-orria erosketa-erabakia zigilatzen den puntu kritiko bihurtzen da, eta xehetasun bakoitza garrantzitsua da.
eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.
Iturria:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/