Zer da bracketinga eta nola eragiten die eCommerce baten kostuei eta ingurumenari

Noticias_eus-COMMERCE-1 zer-da-bracketinga-eta-nola-eragiten-die-ecommerce-baten-kostuei-eta-ingurumenari

Merkataritza elektronikoaren gorakadan, gero eta jende gehiago tentatzen da erosketak online egitera, batez ere jantziak direnean. Hala ere, zalantza sortzen da produktua espero dutena izango den ala behar bezala egokituko den. Pozik ez egoteko, erabiltzaile askok "bracketing" izeneko praktika erabiltzen dute. Artikulu honetan, bracketinga zer den, jendeak zergatik egiten duen eta eCommerce delakoen kostuei zein ingurumenari nola eragiten dien aztertuko dugu.

Bracketing-a erosleentzat irtenbide egokia izan daitekeen arren, inplikazio garrantzitsuak ditu eCommerce-entzat eta ingurumenarentzat; eus-COMMERCE-en post honetan azalduko dizugu. 

Bracketing-aren eragina eCommerce-etan eta ingurumenean 

Logistika eta Biltegiratze Kostuak: Enpresek kostu gehigarriei aurre egin behar diete, logistika eta itzulitako produktuen biltegiratzea direla eta. Horrek eragina izan dezake haien irabazi-marjinetan eta eraginkortasun operatiboan.

Karbono Emisioen Igoera: Produktu asko bezeroei bidaltzeak eta itzulketek garraioaren erabilera handiagoa eragiten dute, eta horrek berotegi-efektuko gasen emisioak handitzen ditu.

Hondakinen sorrera: Itzulitako produktuak ezin badira birsaldu, azkenean zaborrontzietan botatzen dira, eta horrek hondakin gehiago sortzen ditu.

Bilgarrien erabilera gehigarria: Bracketingak baliabide naturalen kontsumoa handitzen du ontzien fabrikazioan eta hondakin gehiago sortzen ditu behin produktuak entregatu eta itzultzen direnean. 

Nola saihestu bracketinga eta murriztu haren eragina 

Bracketing-a saihesteko eta haren eragin negatiboa murrizteko, eCommerce-ek estrategia eraginkorrak ezarri ditzakete:

  • Produktuaren informazio zehatza: Produktuaren informazio osoa ematea, neurri zehatzak eta materialen eta ezaugarrien deskribapen zehatzak barne.
  • Kalitatezko irudiak: Produktuaren irudien kalitatea hobetzea, argazki argiak, ondo argiztatuak eta hainbat angelutatik ateratakoak erabiliz.
  • Bezeroen aipamenak: Bezeroen produktuei buruzko aipamenak eskatu eta nabarmentzea, doikuntzari, koloreari, tamainari eta kalitateari buruzko iruzkinak lortzeko.
  • Denbora errealeko euskarria: Denbora errealeko euskarria topa daiteke zuzeneko txaten bidez, erosleei berehalako laguntza eskaintzeko.
  • Proba birtualak: Errealitate areagotuko teknologiaren bidez proba birtualak ahalbidetzea, bezeroek produktua beren ingurunean ikus dezaten erosketa egin aurretik.

Neurri horiekin, eCommerce-ek erosketa-esperientzia informatuagoa eta gogobetegarriagoa eskain diezaiekete bezeroei, eta, aldi berean, kostu logistikoak eta bracketing-aren ingurumen-inpaktua murrizten dituzte.

Laburbilduz, bracketing-a praktika tentagarria izan daiteke online erosleentzat, baina ondorio esanguratsuak ditu eCommerceentzat eta ingurumenarentzat. Bracketinga saihesteko eta produktuei buruzko informazio zehatza emateko estrategiak ezartzean, enpresek bezeroaren esperientzia hobetu dezakete eta jasangarriagoak izan daitezke.

eus-COMMERCEn aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko. 



Iturria: 

Z belaunaldiak eta adimen artifizialak ezarriko du...
2023ko 7 joera garrantzitsuenak sare sozialetan

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/