Zer da lead nurturing-a eta nola erabili (ondo) zure online estrategian

Noticias_eus-COMMERCE Zer-da-lead-nurturing-a-eta-nola-erabili -(ondo)-zure-online-estrategian

Marketin digitalaren mundu aldakorrean, ezinbestekoa da bezero potentzialak benetako bezero bihurtzeko estrategiarik eraginkorrenekin egunean egotea. Berriki sortu den estrategiarik boteretsu eta eraginkorrenetako bat "lead nurturing" delakoa da. 

Eus-COMMERCE-en post honetan, zergatik den garrantzitsua eta nola ezarri dezakezun arrakastaz zure marketin-estrategian kontatuko dizuegu. 

Zer da Lead Nurturing?  

Lead nurturing-a zure bezero potentzialekin denboran zehar harremanak garatzeko prozesua da. Asmoa, lead horiek "elikatzea" da, kontsumitzaile gisa egiten duten bidaiaren etapa bakoitzean informazio baliotsua eta garrantzitsua emanez, hasierako interesa agertzen dutenetik erosketa bat egiten duten arte. 

Zer jaten du Lead batek? 

Lead nurturing-aren gakoa zure lead-ei "elikagai" baliotsua ematea da. 

Honelakoa izan daiteke:

  • Diru-balioa: eskaintzak, deskontu esklusiboak, erosketa-txartelak eta lead-ei dirua aurrezten dieten sustapenak. Hala ere, kontuan izan horiek esanguratsuak izan behar dutela eta benetan eragin behar dutela erosteko erabakian.
  • Balio subjektiboa: LEADei erabaki informatuak hartzen lagunduko dien informazio erabilgarria eta garrantzitsua. Horrek bere baitan har ditzakez aholkuak, gidak, eduki esklusiboa eta konprometituta eta hezita edukiko dituzten baliabideak. 

 Lead Nurturing estrategia 4 urratsetan

1. urratsa: 

Leads-en segmentazioa eta sailkapena. Lead guztiak ez dira berdinak, eta guztiak ez daude arriskuan. Segmentazioak zure leaden zerrenda taldetan banatzea dakar, haien interesen eta jokabideen arabera. Gero, lead bakoitzari puntuazio bat eman diezaiokezu, haren kalitatea eta lehentasuna zehazteko.

2. urratsa: 

Eduki pertsonalizatua sortzea. Edukia lead nurturing-aren bihotza da. Sortu eduki espezifikoa zure leaden beharrak asetzeko. Kalitate handiko leadek tratu pertsonalizatua eta edukia merezi dute, bakoitzaren nahietara eta behar espezifikoetara egokitzen dena.

3. urratsa: 

Komunikazio-kanalen hautaketa. Posta elektronikoa tresna indartsua da lead nurturing-erako, baina ez da aukera bakarra. Sare sozialak, blogak, aplikazio mugikorrak, testu-mezuak eta birmarketina kanal eraginkorrak dira. Aukeratu zure audientzia eta estrategiara hobekien egokitzen direnak.

4. urratsa: 

Neurketa eta doikuntza. Neurketa funtsezkoa da zure lead nurturing estrategiaren arrakasta ebaluatzeko. Definitu errendimenduaren funtsezko adierazleak (KPIak) eta egin zure leaden mugimenduaren jarraipena puntuazio-matrizean. Doitu zure estrategia emaitzen arabera eta jarraitu zure ikuspegia fintzen.

Laburbilduz, lead nurturing-a zure bezero potentzialekin epe luzerako harremanak ezartzea eta mantentzea bilatzen duen estrategia dinamikoa da. Zure lead-ak bezero leial eta zure markaren enbaxadore bihur ditzakeen tresna boteretsua da.

eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko. 


Iturria:

Zer da marruskadura eCommerce-an eta nola minimiza...
4 Estrategi aurreratu eCommerce-n erosketa errepik...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/