Google Ads vs Facebook Ads: zeintzuk dira ezberdintasunak?

Diferencias entre Google Ads y Facebook Ads

Zein da nire negoziorako erabili behar dudan publizitate-plataforma? Hobe da Google-en edo Facebook-en inbertitzea? Galdera horiek publizitate digitalean inbertitu eta beren negozioak Interneten haztea nahi dutenek egiten dituzte.

Zalantza honetan aurkitzen bazara, post honetan Google Ads eta Facebook Ads Interneteko publizitatearen bi erraldoien arteko desberdintasun nagusiak azalduko dizkizugu. 

Bi plataformak, normalean, lehiakide gisa kokatzen dira, baina hori ez da egia zentzu praktikoan; izan ere, enpresa askok tresna bakoitzaren indarguneak erabiltzen dituzte beren estrategian, ahalik eta errentagarritasun handiena lortzeko, eta bezeroak eta salmenta berriak lortzeko. 

Egia esan, ez dago aukera hoberik; izan ere, dena hainbat faktoreren mende dago: zer publikotara iritsi nahi dugun, nola eragin nahi dugun edo zer aurrekontu dugun. Horregatik, azpimarratu nahi dugu ez dagoela tresna hoberik, baizik eta egokiagoa zure negozioak lortu nahi dituen helburuetarako.

 Zeintzuk dira Google Ads eta Facebook Adsen arteko aldeak?

 Erabiltzailearen mentalitatea

Zure bezero potentzialaren pentsamoldea ezagutzea funtsezkoa da zure marketin digitaleko estrategian. Hau da, agian, bi plataformen arteko alde nagusia. 

Facebook-en erabiltzaileak sare sozialean nabigatzen ari dira argazkiak eta albisteak ikusten edo lagunekin txateatzen. Bezeroak jarrera pasiboa du erakusten zaizkion iragarkien aurretik, ez baitira produktu edo zerbitzu jakin baten bila ari. Facebook Ads-en kanpainak sortzen badituzu, zure bezero idealarekin bat datozen interes eta ezaugarri demografikoak dituzten audientziak sortzera bideratu behar zara. 

Google-en, bezeroaren parte-hartzea erabakigarria da, berak bilatzen baitu modu aktiboan bere beharrei erantzutea. Hori funtsezkoa da, bezeroak hasten baitu erosketa-prozesua. Google Adsen kanpainak sortzen badituzu, oso garrantzitsua da zure web orria zure kanpainaren diseinuarekin eta gako-hitzekin bat etortzea.

Segmentazioa 

Googlen segmentatzeko modu nagusia hitz-gakoen bidez egiten da, zure iragarkiak erakustea nahi duzun ordutegiak eta lurraldeak aukeratzeaz gain.

Bestalde, askoz ere aldagai gehiago sartzen dira jokoan Facebooken segmentazioan:

  • Lurraldea (zure hiriko auzo batera ere mugatu dezakezu)
  • Adina
  • Sexua
  • Demografia
  • Hezkuntza
  • Era guztietako interesak
  • Gailu mugikorrak (telefono-mota eta marka)

Garrantzitsua da aukera horiek kontuan hartzea zure kanpainak sortzeko unean; izan ere, Facebooken askoz espezifikoagoak izan gaitezke eta audientzia mota desberdinak sor ditzakegu, baina Googlen zure bezeroaren erosketa-erabakitik gertuago dauden keywordak erabiltzen dituzu.

Kostuen arteko aldeak 

Google Ads eta Facebook Ads arteko batailan, Facebookek irabazten du borroka klik bidezko kostuari dagokionez (CPC). Oro har, kostuak handiagoak dira Google-en, plataforma horretan baitago lehia handiena, bereziki nitxo eta industria lehiakorretan. 

Facebook-en inbertitzen hastea Google-en inbertitzea baino merkeagoa da, eta hori kontuan hartu beharko duzu zure aurrekontua txikia bada. Dena den, kontuan hartu behar da Google ez dela hain eskuragarria, baina bihurketa-ehunekoa askoz ere handiagoa dela.

Branding 

Facebook-en, iragarki gehienak marka, produktu edo zerbitzu bat ezagutzera emateko dira. Hori oso garrantzitsua da hasten ari diren negozioetarako, marka sortzen laguntzen baitu eta zure merkatuan pertsona gehiagok ezagutu dezaten eskaintzen duzun guztia. 

Google-ren ikuspegitik, erosketa ikerketan ibilbide bat egin duten pertsonak erakarri nahi dituzte, edo, are gehiago, dagoeneko erabaki dira, baina ez dute erosketa zehaztu.

Iragarki motak eta helburuak 

Facebook-ek aukera asko eskaintzen ditu iragarki motak sortzeko. Business Manager, iragarkiak sortzeko plataformaren bidez, zure web-orria, zure fanpagea, zure engagement handitzea, app baten deskargak sustatzea, lead-ak atzematea eta beste ekintza batzuk iragar ditzakezu. Plataformak malgutasun handia eskaintzen digu gure iragarkiak gure helburuen arabera sustatzeko. 

Googlen, nahiz eta azkenaldian hainbat iragarki formatu sartu diren, hobekien funtzionatzen duena eta gehien erabiltzen dena berbera da: webgune batera trafikoa eramatea.

Puntu horretan, onena da plataforma bakoitzaren indarguneak hartzea eta gure marketin digitalaren estrategiara egokitzea, ahalik eta etekin handiena ateratzeko eta inbertsiotik gure itzulera ahalik eta onena izateko.

Influencer marketina. Zer da eta nola lagun zaitza...
Zer da Google My Business eta zer abantaila ditu z...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/