Zer da Google My Business eta zer abantaila ditu zure enpresarentzat?

ventajas google my business

Bazenekien erabiltzaileek 3,8 milioi bilaketa egiten dituztela Googlen? Bilaketa horietako asko kafetegiei, arropa dendei, jatetxeei eta, azken batean, Interneten dauden negozio eta enpresei buruzkoak dira. Bilaketa-bolumen handi horren aurrean, Google My Businessen fitxa optimizatua izateak zure negozioari nabarmentzen eta bilaketa horiek bezero berri bihurtzen lagun diezaioke. 

Zer da Google My Business? 

Google My Business Googleren doako plataforma bat da, eta zure negozioari bezeroak lortzen eta Interneten tokian-tokian kokatzen laguntzea du helburu. Tresna honek Googleko espazio bat lokal fisiko baten kokapenarekin lotzen du, zure negozioari buruzko informazioa eskainiz eta haren presentzia digitala hobetuz. Horrela, zure kokapenetik hurbil dauden bezeroek errazago aurki zaitzakete, zurekin harremanetan jar daitezke edo zure produktu edo zerbitzuei buruzko iritzia eman dezakete. 

Nola eman alta Google My Businessen? 

Plataforma erabiltzen hasteko, lehenik eta behin Google My Businessen alta eman behar duzu, urrats hauei jarraituz:

  1. Googlen kontu bat izatea
  2. Hasi saioa eta sartu esteka honetan
  3. Eremu guztiak bete
  4. Sakatu "jarraitu"
  5. Googlek eskatzen dizun gainerako informazioa betetzea
  6. Egiaztatu kontua

Zeintzuk dira Google My Businessen abantailak? 

Zure negozioak Interneten ikusgarritasuna izatea eta erabiltzaileak zure negozio fisikora hurbiltzen laguntzea nahi baduzu, zalantzarik gabe, plataforma hori erabiltzea ezinbestekoa da zure marketin digitaleko estrategian. Hona hemen plataforma honek eskaintzen dizkizun abantailak:

Kudeatu zure informazioa 

Google My Businessen, erabiltzaileek zure enpresa edo eskaintzen dituzun produktu eta zerbitzuak bilatzen ari direnean ikusten dituzten datu eta informazio guztiak kudeatu ahal izango dituzu.

Era berean, igo zure lokal fisikoaren eta produktuen argazkiak, erabiltzaileek hobeto jakin dezaten zertan aritzen zaren. Googleren datuen arabera, "Fitxei argazkiak gehitzen dizkieten enpresek % 42 Google Maps-era iristeko indikazio-eskaerak gehiago eta % 35 click gehiago jasotzen dituzte beren webguneetan".

Interaktuatu zure bezeroekin 

Bezeroek zure negozioari buruzko galderak, aipamenak eta balorazioak egin ahal izango dituzte. Garrantzitsua da balorazio horiek irakurtzea eta erantzutea; izan ere, Googleren datuen arabera, "Interneteko erabiltzaileen % 91 Interneten aurkitzen dituzten erreseinen arabera gidatzen dira, gomendioa pertsona ezagun batena balitz bezala". Zalantzarik gabe, erreseinak eta zutaz esaten dena zaintzea oso garrantzitsua da zure marketin digitaleko estrategiaren emaitzak optimizatzeko.

Zabaldu zure presentzia 

Tresnak eskaintzen dizkizun datuen eta estatistiken bidez, klikak, bistak, bilaketa-kokalekuak edo erabiltzaileek zure enpresa nola bilatu duten kontsulta dezakezu. Horrela, zure negozioaren SEO posizionamendua hobetzeko eta lehen posizioetan agertzeko gai izango zara.



Iturria: startgoconnection.es

Google Ads vs Facebook Ads: zeintzuk dira ezberdin...
Zergatik da garrantzitsua zure marka ingurune digi...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/