Ordainketa digitalak: 2025ean merkataritza elektronikoa eraldatuko duten joera nagusiak

Noticias_eus-COMMERCE-5
eus-COMMERCEn hurbiletik jarraitzen diegu merkataritza digitalaren etorkizuna markatzen ari diren eraldaketei. Horien artean, ordainketa digitalen metodoen bilakaera da esanguratsuenetako bat, transakzio-tresna soil izatetik bihurketa handitzeko, bezeroen esperientzia hobetzeko eta segurtasuna bermatzeko elementu estrategiko izatera pasatu baitira.

Jarraian, sektorea goitik behera aldatzen ari diren ordainketa digitalen joera nagusiak aurkeztuko dizkizugu. Merkataritza den aldetik, komeni da joera horiek ezagutzea kontsumo-modu berrietara egokitzeko.

1. Txartel digitalak eta ordainketa mugikorrak: bizkortasuna eta segurtasuna mugikorretik 

Billete digitalak eta ordainketa mugikorrak dira kontsumitzaile askoren metodo gogokoena. Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay, Bizum eta antzeko plataformek aukera ematen dute banku-txartelak, bonuak eta bestelako ordainketa-moduak smartphonean gordetzeko, eta, hala, erosketak errazago egin daitezke denda fisikoetan zein online dendetan.

Irtenbide horien alderdirik nabarmenena segurtasun-maila da; izan ere, horietako askok autentifikazio biometrikoa (hatz-marka, aurpegiaren ezagutzea) eta tokenizazioa bezalako teknologiak integratzen dituzte, eta tokenizazioak txartelaren benetako datuak erabilera bakarreko kode zifratuekin ordezten ditu. Gainera, ordainketa-prozesuan denbora murrizten dute, eta erraz integratzen dira CMS nagusietan eta online ordaintzeko pasabideetan.

Oraindik horrelako metodorik gaitu ez duten negozioak bihurketak galtzen ari dira, batez ere publiko gazteagoaren eta digitalizatuaren segmentuetan. Metodo horiek sartzea ez da hobekuntza tekniko bat soilik, konfiantzazko mezu bat ere bada, eta gaur egungo bezeroen itxaropenetara egokitzen da. 

2. "Buy Now, Pay Later" (BNPL): malgutasun handiagoa kontsumitzailearentzat

"Erosi orain, ordaindu gero" joerak (BNPL izenez ere ezaguna) pertsonek online erosteko duten modua irauli du.Klarna, Gerorame edo PayPal bezalako plataformek ordainketa epeka banatzea ahalbidetzen dute, interesik gabe eta banku-prozesu konplexu batetik igaro beharrik gabe.Aukera horrek finantza-malgutasuna ematen du, erosketa-esperientzia hobetzen duena eta erosketa-orgaren uztea murrizten duena. 

Saltokientzat, BNPL ezartzea fidelizazio- eta bihurketa-estrategia indartsua da; izan ere, erosketa handiagoak egitea errazten du, eta bezeroak erakar ditzake, bestela produktu jakin batzuk ezingo lituzketenak. Bereziki erabilgarria da modan, elektronikan, kirolean edo etxerako produktuetan.

Hala ere, hura ezartzearekin batera komunikazio eta gardentasun ona behar dira, zerbitzuaren baldintzak argi azalduz, mesfidantza edo pertzepzio okerrak saihesteko.

3. Kriptomonetak eta blockchain: iraultza isila

Kriptomonetak oraindik ez dira egunerokoaren parte e-commerce gehienetan, baina eragina nabaritzen hasi da, bereziki sektore berritzaileagoetan edo nazioarteko bezeroak dituztenetan. Coinbase Commerce edo BitPay bezalako plataformek dagoeneko aukera ematen dute ordainketak Bitcoin, Ethereum eta beste moneta digital batzuetan online dendetan integratzeko, ekonomia deszentralizatu berri bati atea irekiz.

Sistema horien balio erantsia ez datza soilik monetan, baita blockchain teknologian ere. Teknologia horri esker, transakzio seguruak, egiaztagarriak eta bitartekaririk gabeak egin daitezke, eta horrek ohiko metodoekin alderatuta komisio murrizketa handia ekar dezake.

Gainera, herrialde asko aurrera egiten ari dira beren CBDC (Central Bank Digital Currencies) propioak garatzen. Banku zentralek jaulkitako eta araututako moneta digital horiek ordainketa-metodo seguru eta ofizial gisa orokortu litezke datozen urteetan.


4. Kontakturik gabeko ordainketak eta wearableak: ikusezinaren gorakada

Contactless delakoa dagoeneko supermerkatu, taberna edo dendetako errutinaren parte da, baina 2025ean teknologia honek beste pauso bat ematen du wearableen gorakadarekin: erloju adimendunak, eskumuturrekoak, eraztunak edo baita karterarik gabe ordaintzeko aukera ematen duten giltzatakoak ere.

Bilakaera hori gero eta handiagoa den azkartasun-, sinpletasun- eta komenigarritasun-eskaerari erantzuten dio, batez ere errotazio handiko egoeretan, hala nola ekitaldietan, garraioan edo turismo-dendetan. Saltoki fisikoentzat, gero eta garrantzitsuagoa izango da teknologia horiekin bateragarriak diren TPVak izatea.

Gainera, joera horrek bat egiten du marka askok bilatzen duten bezeroen esperientziarekin: arina, frikziorik gabea eta ahalik eta pauso gutxien ematen dituena. Online ingurunean, kontzeptu horiek gero eta interfaze intuitiboagoak eta klik bakarrean integratzen diren ordainketa-pasabideak ere inspiratzen dituzte.

5. Adimen artifiziala iruzurraren aurka: segurtasuna denbora errealean

Segurtasuna da egungo e-commerce-aren lehentasun handienetako bat, eta adimen artifiziala funtsezko zeregina jokatzen ari da iruzurren prebentzioan. Ordainketa-plataformek eta bankuek gero eta sistema gehiago dituzte denbora errealean milaka datu aztertzen dituztenak, patroi susmagarriak detektatzeko eta eragiketak automatikoki blokeatzeko.
Sistema horiek kalte bat gertatu aurretik jarduteko aukera ematen dute, eta, gainera, positibo faltsuak murrizten dituzte, hau da, pertsona erabiltzaileen erosketa legitimoak oker egiteagatik blokeatzea saihesten dute, eta horrek kalte larria egin liezaioke konbertsioari. Halaber, erabilgarriak dira identitateak egiaztatzeko, anomaliak denbora errealean identifikatzeko eta PSD2 araudia hobeto betetzeko.

Denda txikientzat, funtzio horietako asko Stripe, Redsys edo PayPal bezalako pasabideetan integratuta daude jada, garapen gehigarrien beharrik gabe. Gakoa da jakitea zer funtzionalitate dauden aktibo eta nola konfiguratu behar diren behar bezala, segurtasunaren eta erabilgarritasunaren arteko orekarik onena lortzeko.

6. Sare sozialetan integratutako ordainketak: sare sozialetatik atera gabe erostea

Social commerce dagoeneko errealitate finkatua da. Gero eta ohikoagoa da erosketak ez egitea ohiko online denda batean, baizik eta zuzenean Instagrameko post batetik, TikTok-eko zuzeneko batetik edo WhatsApp Business-en sustatutako mezu batetik.

Instagram Shopping, Facebook Shop edo mezuetan ordaintzeko loturak bezalako plataformek erosketa-prozesua ingurune sozialean bertan integratzeko aukera ematen dute, urratsak murriztuz, konbertsioa hobetuz eta publiko berrietara iristeko ahalmena biderkatuz. Gainera, pertsonalizazio algoritmikoari esker, erabiltzailearen benetako interesen arabera erakuts daitezke produktuak.

Eredu horren alde egiten duten saltokiek beren edukiak ingurune horietara egokitu behar dituzte, bideoaren eta formatu interaktiboen alde egin behar dute, eta kanal horietan bezeroei arreta arina eta gertukoa ematen zaiela ziurtatu behar dute.

Ordainketa digitalen joera horiek aldaketa sakona islatzen dute kontsumitzeko, erosteko eta saltzeko moduan. Kontua ez da teknologia bakarrik: bezeroekin harremanak izateko era berrietara egokitzea da kontua, arinagoak, seguruagoak eta pertsonalizatuagoak baitira.

eus-COMMERCEtik, saltokiak animatzen ditugu berrikuntza horiek ikuspegi estrategikoarekin aztertzera, beren negozio-motara, xede-publikora eta gaitasun operatibora ondoen egokitzen direnak gehituz. E-commerce-aren etorkizuna etengabeko bilakaeran dago.


Metak WhatsApp, Instagram eta Facebooken atera du ...
Zure e-commerce-a prest al dago bilaketa bisualera...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/