Metak WhatsApp, Instagram eta Facebooken atera du bere AA berria: Nola aprobetxa dezake zure saltokiak?

Noticias_eus-COMMERCE-6
eus-COMMERCEn hurbiletik jarraitzen diegu negozio digitalak bezeroekin erlazionatzeko moduan mugarri izan daitezkeen berrikuntza teknologikoei. Eta une honetako garrantzitsuenetako bat Meta enpresaren eskutik dator, WhatsApp, Instagram eta Facebookeko jabea.

Udaberri honetan, Meta AA adimen artifizialeko laguntzaile berria zabaltzen hasi da bere plataforma nagusietan. Sare sozialetan elkarreragiteko dugun modua eraldatuko duen tresna hontan, informazioa bilatu ahal dugu eta, batez ere, kanal digitaletatik negozioa sortu. 

Zer da zehazki Meta AA? 

Meta AA elkarrizketa-laguntzaile birtual bat da, belaunaldiko adimen artifizialeko teknologian oinarritua. Metak garatutako LLaMA 3 lengoaia-ereduari esker funtzionatzen du, eta galderei erantzuteko, iradokizunak eskaintzeko, irudiak (etorkizunean) eta testuak sortzeko eta erabiltzaileekin elkarrizketa naturalak izateko diseinatuta dago, bai WhatsAppen, bai Instagramen baita Facebooken ere.

Aplikazio horietan zuzenean integratzen da, eta horrek esan nahi du ez dela ezer gehiago instalatu behar: laguntzailea zuzenean aktibatzen da bilatzailetik edo txatetan aipamen espezifikoak eginez (adibidez, "@MetaAI" idatziz).

Integrazio honek aukera berriak eskaintzen dizkie markei, tokiko saltokiei eta negozio digitalei.

Funtsezko funtzionalitateak: Zer egin dezake Meta AA-k? 

1. Zalantzak denbora errealean erantzutea

Meta AA aplikazioak bilatzaile adimendun gisa funtzionatzen du. Googlen zer egingo zenukeen galdetu diezaiokezu, baina WhatsApp edo Instagrametik atera gabe: asteburuan egingo duen eguraldia, marketin aholkuak edo jatetxeen gomendioak.

Funtzionalitate hori talde-txatetan ere integratzen da, eta, horri esker, zalantzak azkar argitu daitezke lankidetza-testuinguruetan. Interesgarriena? Erabilera orokortuz gero, lehen mezu zuzenaren bidez negozioetara iristen ziren kontsulta askori erantzun ahal izango lieke orain AA honek... enpresak ere egokitu ezean.

2. Edukia sortzea (testua eta irudia)

Meta AAk ez du erantzuten bakarrik: edukia ere sortzen du. Testuak, sustapen-esaldiak eta argitalpenetarako ideiak sor ditzakezu, edo, deskribapen batetik abiatuta, irudiak hutsetik sortu, azken hau etorkizunean.

Saltokientzat, hau bereziki erabilgarria izan daiteke ondorengo zereginetan:

  • Sare sozialetarako edo WhatsApp Business-erako mezu bat idaztea.
  • Sustapen baterako ideia bisual bat sortzea.
  • Online dendarako produktuen deskribapenak sortzea.


Sorkuntzek oraindik hobetzeko tartea badute ere, abiapuntu egokia dira denbora aurrezteko eta eguneroko sormena desblokeatzeko.


3. Erosketa-prozesuan laguntzea

Meta AAk laguntzaile digital bihurtzeko ahalmena du erosketa-esperientziaren barruan. Produktuak iradoki ditzake, stockari edo bidalketa-moduei buruzko zalantzak argitu, eta erabakiak hartzen lagundu erabiltzaileari.

Oraingoz, Metak ez die funtzionalitate hori zuzenean negozioei ireki, baina espero da etorkizun hurbilean Meta AA integratu ahal izango dela WhatsApp Business edo Instagram Direct-en bezeroen arretarako kanaletan, euskarria gaur egungo chatbot-ak baino modu eraginkorragoan automatizatuz eta pertsonalizatuz.

4. Edukiaren testuingurua eta pertsonalizazioa

Sare sozialekin duen integrazioari esker, Meta AAk erabiltzailearen testuinguruaren zati bat balia dezake erantzun zehatzagoak eskaintzeko, betiere aplikazioak berak definitzen duen pribatutasun-esparruaren barruan.

Horrek esan nahi du etorkizun ez oso urrunean erabiltzaileei marka gisa erantzuten lagunduko dizula, erosketa-historiaren, lehentasunen edo kokapenaren arabera. Tresna oso indartsua da elkarrizketa-marketinerako eta esperientzia digitala pertsonalizatzeko.

Eta horrek zer esan nahi du zure saltokiarentzat?

Meta AAren agerpena ez da berrikuntza teknologiko hutsa. Paradigma aldaketa bat dakar sare sozialetan elkarrekintzan aritzeko moduan eta bezeroen arreta eta eduki digitalak kudeatzeko moduan.

eus-COMMERCEn, tokiko saltoki eta markentzako hiru aukera handi identifikatu ditugu:

  • Denbora aurrezten da ohiko zereginetan, hala nola erantzunak, argitalpenak edo deskribapenak idaztean.
  • Bezeroen arreta automatizatzea, une garrantzitsuetan (jaiegunak, merkaturatzeak, kanpainak) erantzuteko arintasuna hobetuz.
  • Posizionamendua indartzea, egungo ingurune digitalera egokitutako marka aktiboa erakusten duten tresna berritzaileak gehituta.

Hala ere, erronkak kontuan hartzea ere garrantzitsua da. Adibidez, funtzioa ezin da erabat desaktibatu WhatsAppen hasierako fase honetan, eta horrek nolabaiteko polemika sortu du. Erabiltzaileek Meta AA-ko elkarrizketa ezaba dezakete, baina aukera bilatzailean edo txatetan egotea ezin da ekidin.

Beti bezala, funtsezkoa izango da eguneratuta egotea, aukerak ondo ezagutzea eta estrategia digitala aurrerapen teknologikoetara egokitzea, erabiltzailearen pribatutasuna eta konfiantza ahaztu gabe.
eus-COMMERCEtik adi jarraituko dugu funtzionalitate horren bilakaerari eta digitalizazioaren aldeko apustua egiten duten saltoki, ekintzaile eta marka txikien eskura jartzen diren tresna berriei.
SEO + GEO: nola nabarmendu Googlen eta AAk sortuta...
Ordainketa digitalak: 2025ean merkataritza elektro...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/