Zure e-commerce-a prest al dago bilaketa bisualerako?
Jendeak Interneten produktuak aurkitzeko modua azkar aldatzen ari da. Kontua ez da bilaketa-barra batean idazten jakitea bakarrik: orain nahikoa da argazki bat atera, irudi bat igo edo pantaila-argazki bat egitea, nahi duzun produktua segundo gutxian aurkitzeko.
Google eta Amazon bezalako enpresak bilaketa bisualaren (visual search) aldeko apustu sendoa egiten ari dira, beren aplikazioetan eta erosketa-motorretan integratuz. Funtzionatzen duelako egiten ari dira: Googleren datuen arabera, kontsumitzaileen %62k interes handiagoa agertzen dute produktuekiko, baldin eta bilatzen ari diren emaitzen antzekoak ikus baditzakete.
Online negozioentzako, eta bereziki interneten saltzen duten denda txikientzat, joera honek aukeraz betetako eszenatoki berri bat irekitzen du.Eus-COMMERCErekin, aukera hau aprobetxatzeko behar diren gaitasunak eskuratu ahal izango dituzu.
Zer da ikusizko bilaketa?
Ikusizko bilaketa adimen artifizialean eta irudien ezagutzan oinarritutako teknologia da. Argazkietatik abiatuta produktuak identifikatzeko aukera ematen du. Erabiltzaileak ez du jakin behar nola deitzen den produktu bat edo zer gako-hitz erabili; irudi bat igo edo kamerarekin fokatu besterik ezin du egin behar eta teknologia arduratzen da gainerakoaz.
Honek bereziki erabilgarria da sektore hauetan:
- Moda eta osagarriak
- Dekorazioa eta altzariak
- Elektronika
- Brikolajea eta etxeko gauzak
Adibidez, bezeroek lanpara bat ikusten dute aldizkari batean edo lagun baten etxean, argazki bat egiten diote, eta, bilaketa bisualari esker, antzeko produktuak aurkitzen dituzte online dendetan.
Zergatik da garrantzitsua nire e-commerce-rako?
Erantzuna argia da: kontsumo ohiturak aldatzen ari direlako eta plataforma handiak jada egokitu direlako. Zure denda horrelako bilaketetan agertzen ez bada, ikusgarritasuna galtzen ari zara lehiakideen aurrean.
Gainera:
- Erosketa-prozesuan frikzioa murrizten du. Bilaketa bisualak desioaren eta erosketaren arteko bidea laburtzen du.
- Bihurketa handitzen du. Erabiltzaileak bilatzen duena aurkitzeko zenbat eta erraztasun gehiago izan, orduan eta aukera gehiago ditu erosteko.
- Lehiarako abantaila da. Saltoki txiki askok oraindik ez dituzte katalogoak optimizatu bilaketa bisualerako. Orain egiteak aldea markatu dezake.
Nola presta daiteke e-commerce bat bilaketa bisualerako?
Katalogoaren ikusizko edukia optimizatzea da gakoa. Hona hemen gomendio batzuk:
- Kalitate handiko irudiak. Ziurtatu produktu bakoitzak argazki argiak dituela, ondo argiztatuak eta angelu desberdinetatik ateratakoak.
- Fitxategi-izen deskribatzaileak. Saihestu izen generikoak, hala nola "IMG _2356.jpg", eta erabili "silla-madera-roble.jpg" eta antzeko deskribapenak.
- ALT etiketak eta metadatuak. Irudi bakoitzak zer duen ulertzen laguntzen diete bilaketa-motoreei.
- Katalogoaren egitura argia. Produktu-fitxa bakoitzak zenbat eta informazio eta testuinguru gehiago izan, orduan eta hobeto interpretatuko du AAk zuk eskaintzen duzuna.
- Bertsio mugikor optimizatua. Ikusizko bilaketa mugikorretik egiten da gehienbat. Ziurtatu zure dendak azkar eta ondo kargatzen duela gailu guztietan.
Zergatik da garrantzitsua nire online dendarako?
Zure produktuak Amazon edo Zalando bezalako marketplazen bidez saltzen badituzu ere aprobetxa dezakezu joera hori. Plataforma horiek dagoeneko ari dira bilaketa bisuala integratzen eta erabiltzaileek igotako irudien arabera erlazionatutako emaitzak erakusten dituzte.
Hori bai, aurreko printzipioak ere aplikatzen dituzte: zaindu zure argazkiak, tituluak eta deskribapenak, adimen artifizialak ere seinale horiek "irakurtzen" baititu zer erakutsi erabakitzeko.
Bilaketa bisuala ez da moda iragankor bat, baizik eta online erosteko modu berri bat, gero eta protagonismo handiagoa duena. Saltoki txikientzat, ikusgarritasuna handitzeko, bihurketa hobetzeko eta bezeroari esperientzia arinagoa eskaintzeko aukera bat da.
Albiste ona da joera horretarako prestatzeak ez duela inbertsio handirik eskatzen, baizik eta ikuspegi estrategikoago bat gure produktuak nola erakusten ditugun eus-COMMERCEren laguntzarekin.
Presta zaitez zure produktuak aurki ditzaten.
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/