Enpresak nola ari diren integratzen denda fisikoak eta online dendak

Enpresak nola ari diren integratzen denda fisikoak eta online dendak Enpresak- nola-ari-diren-integratzen-denda-fisikoak-eta-online-dendak

Merkataritza elektronikoaren hazkundea asko bizkortu da azken urteotan; eta kontsumitzaileek erosketa-prozesuan lagunduta sentitu nahi dute, E-commerce-aren tamainua zein den kontutan izan beharrik gabe. Eus- COMMERCE-en post honetan erosketa-mota horren oinarriak azalduko dizkizugu, hala nola guztiontzat modu egokian gauzatzeko egin beharrekoa eta horren adibideak, jarraitu irakurtzen!

Erosketa-estiloa aldatu egin da, kontsumitzaileek erosketa-prozesu osoan lagunduta sentitu nahi dute, eta hori erronka garrantzitsua izan da enpresentzat: hau da, pitzadurarik gabeko erosketa-esperientziak sortzea. Erronka handi horren aurrean, online-dendentzako alternatiba bideragarri eta eraginkor gisa sortu da omnikanalitatea.

Estrategia omnikanala, gero eta e-commerce gehiagotan aplikatzen da: bezeroekiko eskuragarriagoak izateko, sostengu arina eta etenik gabekoa emateko eta erabiltaileekin askoz ere modu pertsonalizatuagoan komunikatzeko. 

Omnikanalitatearen onurak: 

Erosketa-ziklo optimizatuak:

Omnikanalitateak aukera ematen dio kontsumitzaileari erosketa-zikloa bere kanal gogokoenetik osatzeko, eta prozesu hori arina da eta erosteko asmoa edozein puntutan berreskura dezake. Kanalen integrazioak bezeroaren bizi-zikloa hobetzen du eta enpresarekiko permanentzia luzatzen du.

Negozioaren integrazio eraginkorra:

Software omnikanal on batek, erakunde bateko sail edo arlo oso garrantzitsuak bil ditzake. Honek, hainbat datu eman ditzake, adibidez: marketin-kanpainak gauzatzeko, sare sozialetatik jarraitzaileei erantzuteko eta administrazio-prozesu bateratu eta oso zehatz bat ezartzen laguntzeko. Horrek, bezeroen atentzioa arinagoa izan dadin lagunduko dio enpresari, horrekin batera, hainbat errore ekidinez.

Bezeroarekiko ezagutza handiagoa:

Enpresek omnikanalari esker, askoz gehiago ikasi dezakete beren bezeroengandik, eta zehatz-mehatz jakin dezakete zer kontsumo-ohitura dituzten eta zer interakzio egiten dituzten erosketa bat zehaztu aurretik. Horrek, inbentarioak antolatzeko eta stock falta saihesteko balio du.

Txosten aurreratuetarako sarbidea:

Lortutako metrikek, xede-taldearen barnean oso errentagarriak izango diren nitxoak identifikatzen lagundu dezakete; horiek, diru-sarrera gehigarriak sor ditzake, produktu edo zerbitzu bereziak eskeiniz. Hau da, ondo diseinatuta, estrategia omnikanala funtsezkoa izango da salmentak hainbat kanaletan kudeatzeko eta bezeroek erosketa-esperientzia paregabeak bizi ditzaten.

Azken finean, horixe espero dute e-commerce desberdinen bezeroek eta omnikalitatearen abantailak aprobetxatzen dakiten enpresek balio lehiakorra izango dute.

Eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko. 

Iturriak

Ecommerce-aren sektorean nabarmentzen ari diren 7 ...
Adimen Artifiziala e-commercean: bezeroaren esperi...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/