Ecommerce-aren sektorean nabarmentzen ari diren 7 tendentzia
Merkataritza elektronikoaren sektoreak, ecommerce izenez ere ezaguna, hazkunde esanguratsua izan du azken hamarkadetan, eta ekonomia globalaren zati integral bihurtu da. Publiko global batengana iristeko duen gaitasunak, eragin ekonomikoak eta kontsumo-ereduen eraldaketan duen paperak agerian uzten dute egungo enpresa-munduan duen garrantzia.
Aipatutako testuinguruan, Capterra, software-soluzioetan espezializatutako aholkularitza-enpresak Espainiako merkataritza elektronikoaren sektoreari gehien eragiten dioten 7 joerak aztertu ditu, duela gutxi egin dituen azterketetan oinarrituta. Eus-COMMERCE-en post honetan zeintzuk diren azalduko dizugu.
- Erosketak sare sozialetan
Sare sozialen bidez saltzeak kanal anitzeko salmenta hobetu dezake, plataforma horiek ecommerce-aren irismena maximizatu baitezakete. Sare sozialetako ecommerce-a enpresa askorentzat estrategia eraginkorra dela erakutsi da, marketin eta salmenta estrategiak konbinatzen baititu. Sare sozialen irismena eta elkarrekintza aprobetxatuz, enpresak bezero berrietara iristeaz gain, daudenekiko harremanak sendotu ditzakete eta online salmentak areagotu ditzakete.
2. Jasangarritasuna eta ekonomia zirkularra
Jasangarritasuna eta ekonomia zirkularra gero eta gai garrantzitsuagoak dira Espainiako ecommerce-aren sektorean. Bai kontsumitzaileek baita enpresek gero eta interes handiagoa dute online erosketen ingurumen-inpaktua murrizteko eta merkataritza-jardunbide jasangarriagoak sustatzeko.
3. Ordainketen malgutasuna
Horrelako saltokietan, positiboki baloratzen da ordainketa-metodoak banakako premiekin bat etortzea, hala nola epeka edo finantzaketaren bidez ordaintzea.
4. Online iritziak
Online iritziak tresna boteretsua dira merkataritza elektronikoan, kontsumitzaileen erosketa-erabakietan eragiten dute, marketan konfiantza sortzen dute, eta lineako enpresen ospea eta posizionamendua hobetu ditzakete.
5. Fidelizazio-programak
Merkataritza elektronikoko leialtasun-programak bezeroen leialtasuna sustatzeko eta saritzeko diseinatutako estrategiak dira. Programa horien helburua da bezeroekin epe luzerako harremana ezartzea, eta pizgarriak eta sariak ematea, etengabe laguntzen dutelako.
6. Esperientzia pertsonalizatuak
Pertsonalizatzea funtsezkoa da informazioa gehiegi kargatzen den garaian bezeroen leialtasuna lortzeko.
7. Adimen artifiziala
Ecommerce-ra bideratutako enpresek IA duten programak baliatu ahal izango dituzte zerbitzu hobea eskaintzeko eta denbora aurrezteko.
Laburbilduz, funtsezkoa da enpresa txiki eta ertainek joera horiek aintzat hartzea merkataritza elektronikoko negozioan hazkundea izan nahi badute.
eus-COMMERCEn aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.
Iturria
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/