Merkataritza-eragozpenak: zer diren eta nola eragiten dioten zure merkataritza-estrategiari
Merkataritza-arloan, salmenta-eragozpenak bezero potentzialek produktu edo zerbitzu bat ez erosteko aurkezten dituzten arrazoiak edo argudioak dira. Objekzio horiek hainbat motatakoak izan daitezke: prezioa, kalitatea, lehia, denbora, beharra, etab.
eus-COMMERCE-en post honetan merkataritza-eragozpenek merkataritza-estrategian nola eragiten duten azalduko dizugu.
Salmenta-eragozpenak aukera bat dira eskaintzaren balioa erakusteko eta bezeroen zalantzak edo kezkak argitzeko. Horretarako, garrantzitsua da hainbat urrats jarraitzea, objekzioak eraginkortasunez identifikatu, sailkatu, erantzun eta gainditzeko.
Salmenta-eragozpenak gainditzeko, beharrezkoa da pentsamolde positiboa hartzea, bezeroaren beharrak sakonki ulertzea eta balioa benetan gehitzen duten konponbideak aurkezteko gai izatea. Funtsezkoa da salmenta-taldeari gaitasuna ematea objekzioei eraginkortasunez aurre egin ahal izateko eta, oztopo gisa ikusi beharrean, bezeroekiko harremanak sendotzeko aukera gisa baliatzeko.
Merkataritza-eragozpenak eta CRM-a
Objekzio komertzialak erronka bat dira saltzaileentzat, baina baita aukera bat ere beren eskaintzaren balioa erakusteko eta bezeroa konbentzitzeko aldeko erabakia har dezan. Horretarako, objekzioei eraginkortasunez eta profesionalki identifikatu, sailkatu eta erantzun behar zaie.
Hori identifikatu ahal izateko, funtsezkoa da bezeroekiko harremanak kudeatzeko tresnak (CRM) izatea. Tresna horiek interakzio bakoitzaren historia modu eraginkorrean neurtzeko aukera ematen dute, kontaktu jakin batekin. Azken bezeroekiko, hornitzaileekiko edo bazkideekiko elkarreraginak eragiten dituzten merkataritza-prozesuen kudeaketa antolatuagoa, efizienteagoa eta automatizatuagoa erraztea du eginkizun. CRM bat erabiltzean, salmenta-talde osoaren ahaleginak modu errazagoan koordinatzea, haren lan-karga murriztea eta zereginak automatizatzea lortzen da, hala nola mezu elektronikoak bidaltzea. Gainera, emaitzak aztertzeko eta datu horietan oinarritutako merkataritza-estrategia berriak planifikatzeko informazio zehatzagoa eta osatuagoa ematen dute.
Pipedrive mota honetako tresna nagusietako bat da, hau da, salmenten ziklora bideratzen den CRM (Customer Relationship Management) softwarea.
Tresna horrek erraztu egiten du saltzaileek objekzioei modu pertsonalizatuan heldu ahal izatea. Horrek esan nahi du hobeto uler ditzaketela bezero bakoitzaren kezka espezifikoak eta puntu negatibo horiek arrakasta-aukera bihur ditzaketela.
eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.
Iturria:
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/