Marketin-kanpainak: zure proiektuak bultzatzeko motak eta elementuak
Marketin-estrategia bat eraginkortasunez planifikatu, gauzatu eta ebaluatu ahal izateko, funtsezkoa da marketin-kanpaina bat zer den eta zer dakarren argi ulertzea. Horrek gure proiektuak bultzatzeko beharrezkoak diren ezagutzak eta tresnak emango dizkigu.
eus-COMMERCE-en post honetan marketin kanpaina bat zertan datzan kontatuko dizugu.
Zer da marketin-kanpaina bat?
Marketin-kanpaina bat planifikatutako eta koordinatutako ekintzen multzo bat da, eta merkatuan produktu, zerbitzu, marka edo enpresa bat sustatzea du helburu. Marketin-kanpaina baten helburua kontsumitzaile potentzialen arreta, interesa eta lehentasuna erakartzea da, baita egungo bezeroak fidelizatzea ere.
Marketin-kanpaina baten emaitza ebaluatzeko modu bat inbertsioaren itzuleraren bidez da (ROI), inbertitutako kostuari dagokionez lortutako etekina adierazten duena. ROIa diru-terminoetan adieraz daiteke, hala nola salmenten igoeran, edo izen onean, markaren aintzatespenean.
Marketin-kanpaina bat hainbat elementuk osatzen dute, hala nola:
- Helburuak: kanpainarekin lortu nahi diren emaitzak dira, hala nola salmentak handitzea, aintzatespena, merkatu-kuota, etab. Helburuek espezifikoak, neurgarriak, lorgarriak, garrantzitsuak eta aldi baterakoak izan behar dute (SMART).
- Xede-publikoa: kanpainak xede duen merkatu-segmentua da, ezaugarri demografiko, psikografiko, geografiko eta konduktualengatik definitua. Xede-publikoa identifikatu eta aztertu egin behar da, haren beharrak, nahiak, motibazioak eta kontsumo-ohiturak ezagutzeko.
- Mezua: kanpainaren bidez transmititzen den edukia da, helburu den publikoa konbentzitzeko produktu, zerbitzu, marka edo enpresak bere arazoari irtenbidea edo bere nahiaren gogobetetzea eskaintzen diola. Mezuak argia, koherentea, sortzailea eta bereizgarria izan behar du.
- Hedabideak: mezua zabaltzeko erabiltzen diren kanalak edo plataformak dira, hala nola telebista, irratia, prentsa, Internet, sare sozialak, etab. Hedabideak irismenaren, maiztasunaren, eraginaren eta eskaintzen duten kostuaren arabera hautatu behar dira.
- Aurrekontua: kanpaina egiteko erabiltzen den diru-kopurua da, eskura dauden baliabideak eta inbertsiotik espero den itzulera kontuan hartuta (ROI). Aurrekontua modu eraginkorrean eta ekitatiboan esleitu behar da kanpainaren elementuen artean.
- Eduki sortzailea: Marketin kanpaina batek funtziona dezan, sortzailea izan behar da. Mezuak zuzena, interesgarria eta gogoratzeko erraza izan behar du, besteengandik atera zaitezen. Garrantzitsua da edukia erabiltzen dituzun komunikabideetara egokitzea, eta zure markak adierazten duena erakusten duen tonu koherenteari eustea.
Marketin-estrategia bat gauzatzeko, hainbat kanpaina mota daude, eta garrantzitsua da zure produktuari edo interesei hobekien egokitzen zaiona aukeratzea.
eus-COMMERCEn aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.
Iturria:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/