Online kontsumitzaileek gehien erabiltzen dituzten sare sozialak

Redes sociales más usadas en el comercio electrónico

 Sare sozialei esker, hainbat kanalen bidez komunikatu gaitezke gure komunitatearekin. Berrikuntzek eta formatu berriek aukera berriak ematen dizkiete markei eta ospea bilatzen duten pertsonei.

Horretarako, garrantzitsua da honako galdera hauei erantzutea:

  • Nori hitz egingo diogu?
  • Zeintzuk dira haien sare sozial gustokoenak?
  • Zer espero dute aurkitzea?

Jarraian, gai horiei erantzungo diegu, eta ikusiko dugu zein diren 2020. urtean gehien erabili ditugun sare sozialak eta komertzio elektronikoan duten eragina.

Nori hitz egingo diogu?

 Gaur egun, sare sozialen erabiltzaile gehienak emakumeak dira (%51a), batez besteko adina 40 urtekoa da, gehienek unibertsitate-ikasketak dituzte eta %56ak bere kontura lan egiten du.

Zeintzuk dira haien sare sozial gustokoenak?

Hasteko, erabiltzaileek 3 sare ezagutzen dituzte: Facebook, Instagram eta Twitter. Sare berriak oraindik ez daude erabiltzailearen buruan. 


Facebook sare ezagunena da. Instagram urtez urte hazten jarraitzen du, batez ere 40 urtetik beherakoen artean.


WhatsApp erabiltzaile gehien dituen sare soziala izaten jarraitzen du, Facebook atzetik duela. TikTok erabiltzaileetan gehien hazi den sarea.


Azterlan honetako beste alderdi interesgarri bat erabilera-intentsitatea da. Aurten, aurreko urtearekin alderatuta, gora egin du: batez beste 55 minututik 1h 20minutura igaro gara, eta gizonak eta 40 urtetik beherako pertsonak egunero ordu gehien konektatuta daudenak.


WhatsApp, Twitch, Youtube, Spotify eta HouseParty denbora gehien ematen dugun sareak dira. Facebook-ek minutu kuota galdu du

 Zer aurkitzea espero dute?

Sare sozialei ematen dieten erabilerari dagokionez, honako hauek aurki ditzakegu:

  • %81k entretenimendua bilatzen du (bideoak ikusiz, edukia argitaratuz, kontuei jarraituz eta ezagutza berriak eskuratuz).
  • %77ak elkarreraginean jardun nahi du (txateatzen, edukia komentatzen, kontaktu berriak egiten.
  • %66ak informazioa nahi du (gaurkotasunari buruz hitz eginez, marka komertzialei jarraituz).
  • %33k inspirazioa bilatzen du (bideoen bidez, musikaren bidez.
  • %30ek jendea ezagutzea bilatzen du.
  • %30ek joerak jarraitu nahi ditu (merkataritza-kontuei jarraituz, produktuak erosiz).
  • %29ak lan-merkatuari jarraitzea bilatzen du (enplegua bilatzea, helburu profesionaletarako edo ikasketetarako erabiltzea.

Bistaratzearen ikuspegitik, argitalpenen erdiak iragankorrak dira, eta beste erdiak iraunkorrak.

Ikus-entzunezko edukiari dagokionez, gehien kontsumitzen direnak tutorialak dira. Ondoren, umorezkoak eta musikalak.

 Zer ekarpen egiten diete sare sozialek e-commerce baten salerosketei?

Gaur egun, erabiltzaileen %59ak erosketa bat egin aurretik sare sozialetan ikertzen duela aitortzen du. Nabarmen jaitsi izan arren, informazioa bilatzeko bide nagusia Facebook da Instagram-ek ordezkatu baitu. %44ak iruzkinak egiten dituzte, eta sareetan egindako erosketei buruzko arazoak eta zalantzak azaltzen dituzte.

Sare sozialen xehetasun horiek eta zure ospea hobetzen nola lagun diezazuketen jakin ondoren, artikulu hau irakurtzea gomendatzen dizugu: Bezero "birtualaren" arreta, gero eta garrantzitsuagoa, mundu digitalean duzun esperientzia ezin hobea izan dadin.

E-commerce arrakastatsua egiteko kontuan hartu beh...
Uda honetan online salmentak areagotuko dituzten 3...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/