Instagram Shopping: zer da eta nola funtzionatzen du?
Bazenekien zure Instagrameko profila negozioa bultzatzen lagunduko dizun ecommerce bihur dezakezula? Instagram Shopping salmenta-plataformari esker, sare sozial hau erakusleiho ezin hobea da zure produktuak saltzeko: erabiltzaileek jarraitzen dituzten profiletako argazkietan ikusten dituzten produktuak eros ditzakete.
Gida honetan azalduko dizugu zer den, nola funtzionatzen duen eta zer abantaila lor ditzakezun salmentak lortzeko eta zure webgunean trafiko gehiago irabazteko.
Zer da Instagram Shopping?
Instagram Shopping erabiltzen hasi eta sare sozialaren bidez salmentak sortu nahi badituzu, baldintza hauek bete behar dituzu:
✔ Instagramen azken eguneratzea instalatuta izatea.
✔ Facebookeko fanpage bat izatea eta zure produktuen katalogoa bertan integratuta izatea.
✔ Instagrameko kontua enpresa-profil gisa konfiguratuta edukitzea.
✔ Aldez aurretik gutxienez 9 argitalpen izatea.
✔ Produktu fisikoak webgune ofizial batean saltzea.
Nola aktibatu Instagram Shopping?
Baldintza guztiak betetzen badituzu, pauso hauek baino ez dituzu egin behar zure profila konfiguratzeko:
- Joan zaitez doikuntzen atalera.
- Sakatu produktuak.
- Aukeratu produktuen katalogoa.
- Konfiguratuta!
Zorionak! Instagrameko shopping modua gaituta daukazu. Ikus dezakezunez, profilean fitxa berri bat aktibatuko zaizu, zure komunitateak Instagram Shopping-eko produktuen katalogo osoa ikusteko aukera izan dezan. Interesgarria ezta?
Nola etiketatu katalogoko produktuak?
Instagram bidez saltzeko aukera gaitu ondoren, irudiak igo eta zure katalogoko produktuak etiketatu besterik ez duzu egin behar. Lehen aipatu bezala, ekintza hau oso erraza da:
Argitaratua izateko irudia editatzen ari zarenean, produktua etiketatu behar duzu, pertsona bat etiketatzen den modu berean. Plataformak irudi batean 5 produktu etiketatzen uzten dizu; beraz, zure sormen guztia aplikatzea gomendatzen dizugu erabiltzailearen arreta erakartzeko.
Gainera, zure storietan ere etiketatu ditzakezu produktuak, sare sozialak eskaintzen dizkizun interakzio-elementuei esker (galderak, inkestak, musika, GIFak, etab.). Bi aukerek, feed-ak eta storieak, aukera emango dizute zure Instagrameko komunitatea online dendara zuzentzeko.
Zeintzuk dira Instagram Shoppingek eskaintzen dituen abantailak?
Funtzionalitate hau oso interesgarria da zure markarako. Erosketa interaktiboen ibilaldi hau erabiltzeak hainbat onura baditu ere, abantaila garrantzitsuenak azpimarratuko ditugu:
➢ Zure enpresa ETE bat bada, bultzatzeko plataforma handi bat da.
➢ Doakoa da eta salmenta-kanal berri bat izateko aukera ematen du.
➢ Zure online dendan trafiko handiagoa sortzen laguntzen du.
➢ Bezero berriak sortzen ditu.
➢ Leku fidagarria da eta zure bezeroentzat erabiltzeko erraztasun handia ematen du.
Azkenik, sare sozialak kohete handi bihurtzen ari dira zure negozioaren salmentak bultzatzeko. Hau oso gauza positiboa da, eta mundu digitalak eskaintzen dizkizun tresnak erabiltzea lehen urrats handia da.
Online merkataritzaren munduan hasten ari zara? Gogorarazten dizugu eus-COMMERCEn baliabide ugari eskaintzen dizkizugula zure negozioa digitalizatzen laguntzeko. Zeren zain zaude online saltzen hasteko?
Iturria: uncommunitymanager.es
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/