Zergatik da garrantzitsua zure marka ingurune digitalean humanizatzea?

humanizar marca

Zure marka humanizatzea. Hau da marketin digitalaren munduan gehien entzuten den esaldietako bat; izan ere, gero eta gehiago baloratzen da erosketa-esperientzia eta markarekin izaten den harremana, produktua bera baino.

Gaur egun, erabiltzaileak ez dira eroso sentitzen komunikazio robotiko, hotz, urrun eta inpertsonala duten enpresekin. Erabiltzaileek enpresen alderik gizatiarrena ikusi nahi dute eta, ingurune digitalean bada ere, bi aldeen arteko konexio emozionala sor daiteke. Gauza bat argi dago: marka lagunkoiak eta gardenak, bezeroen beharrez eta kezkez arduratzen direnak, arrakasta ziurtatuta dute Interneten. 

Zergatik humanizatu zure marka? 

Zure marka ingurune digitalean humanizatzeak aukera emango dizu zure lehiatik bereizteko eta negozio-aukera handiagoak sortzeko. Zure entzuleekiko harremana askoz ere hurbilagoa izango da, komunikazio adiskidetsuagoa sustatzen ariko baitzara, marka askok behar duten sentsibilitatea lortuz.

Sare sozialak tresna ezin hobea dira zure bezeroekin konektatzeko. Beraz, norabide biko komunikazio-kanal gisa ulertu behar ditugu, eta ez soilik gure produktuak edo zerbitzuak saltzeko erakusleiho digital gisa.

Horregatik, ulertu behar da, entzun eta estimatuak izan nahi duten pertsonek erabiltzen dituztela sare sozialak. Ez dute nahi eduki-estrategia errepikakorrik, erantzun gabeko mezurik edo zer erosi behar duten soilik esango dien kanpainarik.

Zure markaren komunikazioak bezeroak lagun gisa ulertu behar ditu, eta behin zure produktuak edo zerbitzuak erosten dituztenean, zer ondo tratatu zituzten eta erosketa-esperientzia zein ona izan zen azalduko dute.

Nola humanizatu zure marka? 

 Jarraian, zure marketin digitaleko estrategia lagunkoia eta gertukoa izan dadin kontuan hartu beharko dituzun funtsezko alderdi batzuk aurkeztuko dizkizugu:

Lagunartean hitz egin eta umorea erabiltza 

Sare sozialak entretenimendu-plataformak dira; horregatik, komunikazio hotza eta korporatiba saihestu behar duzu. Komunikazio informala izateak eta zure publiko objetiboari egokitutako ahots-tonua erabiltzeak erabiltzaileen arreta erakartzen lagunduko dizu.

Singularreko bigarren pertsona (zu) erabiltzeak, eta ez pluraleko bigarren pertsona (zuek) erabiltzeak, lagunduko dizu zure entzuleekin askoz hurbilago eta familiarrago komunikatzen.

Umorea gure bezeroekin hurbiletik konektatzeko modu erraza eta eraginkorra da ere. Errespetuz egiten denean, erabiltzaileen onarpen handia lortzen du. Garrantzitsua da modu kontrolatuan egitea, gure komunikazioa formaltasun gutxikoa dela eman ez dezan. Horregatik, entretenitzeko eta zure jarraitzaileei baliozko informazioa emateko estrategia gisa baino ez duzu erabili behar.

Sare sozialetan, umorezko tokea duten argitalpenek aukera asko dituzte eduki biral bihurtzeko.

Elkarrizketan parte hartzea 

Sare sozialak oso tresna indartsuak dira bezeroentzako arreta-zerbitzu gisa. Zalantzarik gabe, gure bezeroek izan ditzaketen zalantzei eta kexei erantzun behar zaie beti, gure komunikazioa kaltetua izan ez dadin, baina gure produktuak edo zerbitzuak aipamenak egiten dituztenean edo lagunei gomendatzen dizkietenean ere parte hartu behar da elkarrizketan.

Hori egin ahal izateko, garrantzitsua da gure marka sare sozialetan monitorizatzea, denbora errealean jakin dezagun noiz aipatzen gaituzten edo guri buruz hitz egiten ari diren. Horrek balioko digu erakusteko erabiltzaileen iritziak jakiteko ahaleginetan ari garela, haien esperientziak hobetzeko eta izan ditzaketen arazoak edo zalantzak konpontzeko.

Online eta offline esperientziak partekatzea 

Negozio fisiko bat ere baduzu, garrantzitsua da zure bezeroek zure establezimenduan dituzten offline esperientziak zure komunitate digitalarekin partekatzea, bai eta erabiltzaileek zure negozio fisikoan dituzten online esperientziak transmititzea ere.

Estrategia horren helburua da gure bezeroen eta jarraitzaileen esperientzia positiboak bi norabidetan hurbiltzea, eta horrek gure markaren inguruko komunitate dinamikoagoa eta familiarragoa sortzen lagunduko digu.

Erakutsi zure taldea 

Hori da zure markaren humanizazio-estrategiaren alderdi garrantzitsuenetako bat, zure enplegatuak zure markaren adierazpenik egiazkoena eta gizatiarrena baitira. Horregatik, ez dituzu ahaztu behar.

Bulegoan, denda fisikoan edo zure langileen egunerokoan gertatzen dena erakusteak lagunduko du zure erabiltzaileek zure marka ezagutzen eta haren irudi askoz hurbilagoa izaten.

Akatsak ezagutzen ditu eta konponbideak eskaintzen ditu

Gizakiak gara eta batzuetan normala da oker egotea. Akatsak ezagutzea ez da ahuleziaren sintoma, umiltasuna baizik. Horregatik, marka batentzat ez dago ezer onuragarriagorik bere akatsak aitortzea eta entzuleei erakustea enpresa hezur-haragizko pertsonek osatzen dutela.

Errorea markarena dela zalantzarik ez dagoenean, okerraren erantzukizuna bere gain hartzea da onena. Azken finean, zuzentzea jakintsuena da, eta erabiltzaileek modu positiboan baloratuko kulpa aitortzea baloiak kanpora botatzen saiatu beharrean. Zuzenketa behar bezala jakinarazi beharko duzu, bai eta kaltetuei nola konpondu ere. Hitz onak ez dira aski. Obra onak ere beharrezkoak dira.


Iturria: rockcontent.com

Zer da Google My Business eta zer abantaila ditu z...
Instagram Shopping: zer da eta nola funtzionatzen ...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/