Facebooken eta Instagramen publizitate-inbertsioa % 43 igo da mundu mailan

publi-facebook

Ez da sekretua pandemiak izugarri aldatu duela kontsumitzailearen portaera maila globalean. Internet bidezko erosketek gora egin dute, eta, aldi berean, publizitatean inbertsio handiagoa egin da. Negozio baten erakusleiho handiena sare sozialak dira, eta Emplifik berriki argitaratutako txosten batek berretsi besterik ez du egiten. Facebookeko eta Instagrameko publizitate-inbertsioa % 43 hazi da, eta zifra hori % 51,9raino igo da merkataritza elektronikoaren sektorean.

Gainera, Facebookeko publizitateak % 3,4ko igoera argia izan du azken urte honetan, eta datu horrek arnasa eman dio Zuckerbergeko sare sozialari, aurtengo bigarren hiruhilekoan % -12.4ko beherakada izan ondoren. Klik tasen (CTR) datuek oso antzeko joera erakusten dute, % 3,7ko igoerarekin, 2021eko bigarren hiruhilekoan izandako % -12.4aren aldean.

Era berean, zuzeneko emanaldiek merkataritzarako duten garrantzia nabarmendu du txostenak, batez ere Facebooken. Jarraitzaile eta bezero potentzialekin harremanak ezartzeko modu berri hori eraginkorrena bihurtzen ari da, profil desberdinen arteko elkarreragin denbora errealean eta askoz zuzenagoan egotea ahalbidetzen baitu.Facebookeko datuek ez dute zalantzarako tarterik uzten: eduki mota honek markei beste edozein argitalpenek baino hiru aldiz interakzio handiagoa sortzen die. Zoritxarrez, gune honetan merkatari guztiak ez daude eguneratuta. Beraz, etorkizunari begira oso kontuan hartu beharreko faktorea da.

Merkataritza soziala-ren gorakada

Goraka doala dirudien beste elementu bat merkataritza soziala da. Gure online negozioa konfiguratu nahi da, bezeroak erosketak dagoen sare sozialean egin ahal izan ditzan, erosketak egiteko bertan behera utzi behar izan gabe. Adibidez, gure negozioak profil bat badu Facebooken, utzi bezeroari bere erosketak egiten sareak berak duen funtzioaren bidez.

Zein da salmenta-eredu honen abantaila? Kontuan hartuta gure bezeroak dagoeneko sare sozialaren barruan daudela Gurekin elkarreraginean, nolabait aurrezten diegu urrats bat gehiago ematea eta kanpoko orrialde batera joan behar izatea. Erosketa errazteak, sare sozialetik bertatik egitea ahalbidetuz, gure produktuak kontsumitzeko prestasuna besterik ez du egiten.

Txostenean nabarmendu beharreko azken alderdia azken hilabeteetan sare sozialetan enpresen eta bezeroen arteko interakzio-ereduetan gertatzen ari den aldaketa da. Izan ere, gero eta erabiltzaile gehiagok erabiltzen dituzte sareak laguntza eskatzeko edo enpresekin galderak argitzeko. Horregatik, sare sozialen bidez bezeroarentzako arreta-zerbitzu azkar eta eraginkorra eskaintzea lehentasun berria bihurtu da online presentzia duen negozio ororentzat.

eus-COMMERCEk marketin eta merkataritza elektronikoaren munduko azken nobedadeak dakarzkizu, bisita gaitzazu kontsumo digitalaren munduarekin lotutako albiste gehiagotarako.


Iturriak

Sare sozialen bidezko erosketak etorkizun berri ba...
Instagramek aukera emango die erabiltzaile guztiei...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/