Honelakoak izango dira erosketa-ohitura berriak

nuevos-habitos-compra

Pandemian izandako erosketa-ohiturak aztertzeko helburuarekin, SAP SE eta The Economist Intelligence Unit erakundeek bat egin dute, 'El comprador influyente' izeneko ikerketa egiteko.

Baby boomer-ren eraldaketa

Pandemiak eragin handia izan du online erosketen gorakadan. Gehien eraldatu den belaunaldia baby boomer-ena (1946-1964) izan da. Beraien online gastua %12-an handitu dute

Belaunaldi honek online erosketarekiko gero eta konfiantza handiagoa dauka. Horrek, jarraian aipatuko ditugun datuetan islatzen da. Online dendetan egindako gastua %191-ean igo dute elikagaietan, %154 etxez etxeko janarian eta %90 higiene pertsonaleko eta garbiketa-produktuetan. Horrez gain, bestelako artikulu-mota gehiago ere erosi dute; arropa eta elektronika, adibidez. 

Erosketa ohituren aldaketak, jende-pilaketen sahiesteak eragin du, batez ere.

Denda fisikoaren eta online dendaren abantailak

Alde batetik, pertsona askok denda fisikoen onurak nabarmentzen dituzte. Inkestatuen %57-k produktua zuzenean etxera eraman ahal izateak abantaila handienetako bat dela diote. Gainera, artikuluaren egoera bertan ikusi ahal izateak aintzat hartzen dute. 

Bestalde, inkestatuen %61-ek pandemiak eragindako ohitura batzuk mantenduko dituztela adierazi dute. Online denda edukitzearen garrantzia etengabe hazten jarraituko du.

Ikusi dezakegunez, gero eta online erosle gehiago daude. Eta e-commerce-ak negozioak berritzeko aukera paregabea izango dira saltoki ororentzat.

Iturria:

Google-ek bezeroak erakartzeko funtzionalitate ber...
Online dendek 12.000 milioi euro baino gehiago fak...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/