eCommerce-rako ordainketa-soluzioen joerak
eCommercerako ordainketa-soluzioak erosle baten eta saltzaile baten arteko diru-transakzioa errazten duten metodo eta tresnei dagozkie, erosketa bat egiteko unean; eCommerce baten arrakasta-faktoreetako bat bezeroei ordainketa-irtenbide eraginkor eta fidagarriak eskaintzea da.
Testuinguru horretan, eus-COMMERCE-ren post honetan BNPL ordainketa-metodoari, sektorizazioak eskaintzen dituen abantailei eta dibertsifikazioari buruzko xehetasun gehiago emango dizkizugu.
Irtenbide horiei esker, erosleek erosketak azkar, seguru eta eroso egin ditzakete, transakzio bakoitzean beren banku-datuak sartu beharrik gabe edo beharrezkoak ez diren arriskuak hartu behar izan gabe; gainera, erosotasuna, segurtasuna eta eraginkortasuna eskaintzeko diseinatuta egon behar dute ordainketa-prozesuak, baina, era berean, iritsi nahi den merkatu motara eta audientzia objektibo motara egokitu behar dute ere.
Azken urteotan gora egin du Buy Now Pay Later (BNPL) delakoaren erabilerak, edo orain erosi gero ordaindu, espainieraz. Buy Now Pay Later (BNPL) kontsumoa finantzatzeko modu bat da, erosleei beren erosketak kuota geroratuetan, interesik gabe edo interes baxuekin ordaintzeko aukera ematen diena. Kreditu-txartelen alternatiba da, interes handiagoak eta atzerapenagatiko komisioak kobratzen baitituzte.
BNPL-ren sektorizazioa
BNPL merkatua gero eta gehiago segmentatzen ari da industrian, enpresek hainbat motatako erabiltzaileen eta merkatuen eskaera espezifikoen arabera eskaini nahi baitituzte beren zerbitzuak.
Sektore bakoitzak bere berezitasunak eta erronkak ditu, eta, horregatik, konpainiek gehiago begiratu behar diote beren konponbideak pertsonalizatzeari, publiko handiago eta anitzagoa erakartzeko eta atsegin emateko.
Sektorizazioaren abantailak
Sektorizazioak hainbat onura eskeintzen diztkie enpresa eta bezeroei. Enpresek ordainketa-irtenbideak diseina ditzakete, artatzen dituzten merkatu-segmentuetara egokitzeko. Gainera, bezeroek eta eCommercekoek beren eragiketetarako egokiagoak eta eraginkorragoak diren finantzaketa-aukerak eskura ditzakete.
BNPL gabeko produktuetarantz dibertsifikatzea
Finantza-sektorean, enpresa batzuek interesik gabeko epeka ordaintzeko aukera eskaintzen diete bezeroei. BNPL zerbitzu horretaz gain, enpresa horiek beste finantza-irtenbide batzuk ere sortzen ari dira, hala nola kontsumorako kredituak, aseguruak, inbertsio-zerbitzuak eta gehiago.
Dibertsifikazioak abantailak eskaintzen dizkie BNPLko eragileei, baina erronkak ere badakartza. Hona hemen horietako batzuk: finantza-arauak betetzea, ez ordaintzeko arriskua kontrolatzea eta finantza-sektoreko beste lehiakide batzuengandik bereiztea.
eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.
Iturria:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/