Zer aldaketa espero ditugu datozen urteetan ecommerce-ean?

Noticias_eus-COMMERCE-1 zer-aldaketa-espero-ditugun-datozen-urteetan-ecommercean

Merkataritza elektronikoak hazkunde handia izan du azken urteotan, digitalizazioak, globalizazioak eta covid-19aren pandemiak bultzatuta. Hala ere, sektore horrek ez du etenik, eta etorkizunean bere bilakaera markatuko duten erronka eta aukera berriei aurre egiten jarraituko du. Zer joera espero ditzakegu datozen urteetan ecommerce-entzat?

Egungo panoraman, teknologia aukera bikaina izan daiteke, eta funtsezko pieza da enpresen bideragarritasun ekonomikoa bermatzeko. Eus-COMMERCE-en post honetan e-Commercek mundu mailan dituen 5 erronka nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu:

 1. Bezeroekiko epe luzeko harremanak sustatzea, eskuratze-kostuak handitzen direnean

Gero eta zailagoa da bezeroak erakartzea eta atxikitzea. Erosketa-kostuek gora egin dute lehiaren, kanalen saturazioaren eta kontsumo-ohituren aldaketaren ondorioz. Horregatik, funtsezkoa da dagoeneko ditugun bezeroekiko epe luzeko harremanak sustatzea, berriak baino errentagarriagoak eta leialagoak baitira.

Alkemy Iberiaren arabera, aurten e-commerce munduko txikizkako salmenten % 20,8 izatea espero da. Prezioen igoera dela eta, bezeroak fidelizatu eta jasotzen duten balioa handitu nahi badugu, marka eraikitzeko estrategia ona behar dugu.

2. Hirugarrenen cookieak desagertzeak pertsonalizazioa birplanteatzera behartzen ditu markak

Konpainiek e-commerce-an haztea ahalbidetu eta ahalbidetuko duten funtsezko ardatzak honako hauek izan dira:

  • Produktuak eta zerbitzuak pertsonalizatzea.
  • Gardentasuna.
  • Marken eta balioen inguruan komunitateak sortzeko ahaleginak.

3. Merkataritza-aukera berriak sortzen dira gizarte-plataforma handienetan

Sare sozialak funtsezko kanal bihurtu dira marketin digitalerako eta online salmentetarako. Gero eta enpresa gehiagok baliatzen dituzte plataforma ezagunenen funtzionaltasunak, hala nola Facebook, Instagram, Twitter eta TikTok, beren produktuak edo zerbitzuak sustatzeko, bezeroekin elkarreragiteko eta diru-sarrerak sortzeko.

Horren guztiaren ondorioz, gizarte-merkataritza/zuzeneko merkataritza bere xede-publikora egokitzen ari da, esperientzia berriak sortuz.

4. Pandemia osteko bezeroaren journeyak erosketa omnikanalaren hurrengo fasea ekarri du

Kontsumitzaileen % 54k dio kanal fisiko zein digitaletan bilatzen eta erosten duela.

5. Hornikuntza-kateko disrupzioek (CDS) zalantzan jartzen dituzte logistikako egungo estrategiak

CDSen estrategiak eta IAn oinarritutako ereduen bidezko kudeaketa berrikustea funtsezkoa izango da bezeroek online egindako eskaerei dagokienez dituzten itxaropenak betetzeko.

Pablo Ambrossiren arabera, Strategy Consultantek Alkemyn panorama hau gure bezeroekin hobetzeko eta birkonektatzeko aukera bihur dezakegu.

eus-COMMERCEn aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.


Fuente: 


Introduzca el Encabezado aquĂ­...

Introduzca el texto aquĂ­ ...

Zergatik den funtsezkoa logistika erosketa omnikan...
eCommerce-rako ordainketa-soluzioen joerak

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/