10 erabiltzailetik 8k sare sozialetako iragarkietan klik egiten du

Noticias_eus-COMMERCE

Vista enpresak ikerketa bat kaleratu berri du, marka-irudiak erabiltzailearengan duen eraginari buruz argia emateko, sare sozialetan arreta berezia jarriz. Ikerketa honek eragin duen aurkikuntzarik zirraragarrienetako bat 10 erabiltzailetik 8k sareetan erakusten zaizkion iragarkietan klik egitea da. Horrek erakusten du sare sozialetako publizitatea gure marka ezagutarazteko modu bikaina dela, zalantzarik gabe. Eus-COMMERCEn publizitate-modu berri horri ahalik eta etekin handiena ateratzeko pistak ematen dizkizugu. 

Online publizitatearen garrantzia 

Produktu berri bat sustatzeko eta ikusarazteko orduan, online kanalek ahurra eramaten dute. Elkarrizketatuen % 82k Google bezalako bilatzaileak erabiltzen ditu produktu edo zerbitzu bati buruzko informazio gehiago lortzeko, eta % 60k sare sozialak erabiltzen ditu horretarako. Beste kanal batzuk, hala nola marketplace (Amazon) edo hedabide tradizionalak (irratia edo prentsa), % 30 inguruan geratzen dira.

Egoera horren aurrean, inoiz baino beharrezkoagoa da sareetako publizitatea gure estrategiaren barruan sartzea. Izan ere, sare sozialetako publizitate-kanpainek ez dute salmentetan bakarrik laguntzen, gure marka-irudia indartzen dute eta gure enpresaren eta bezeroekin harreman egonkorragoak ezartzeko aukera ematen digute.

% 86,43k dio sare sozialetako iragarkietan klik egiten duela, baina guztiek ez dute arrazoi beragatik eta maiztasun berarekin egiten.

  • % 27,15ek ia beti egiten du
  • % 25,5, baldin eta produktua edota marka fidagarria dela ematen badu.
  • % 22,75 produktuak edo zerbitzuak bere beharrei erantzuten badie.
  • % 10,98 prezioak erakartzen dituenean bakarrik egiten du 

 Publizitate bisuala

Nola egingo dugu, orduan, gure iragarkien bidez erabiltzailearen arreta erakartzen dugula ziurtatzeko? Zer da gure publizitatean klik egitea lortzen duena? Gehienek argi dute: irudia. % 46k dio iragarki batean klik egiten duela bere irudia erakargarria egiten zaionean bakarrik. Prezioa ere faktore erabakigarria izan daiteke, eta horren arrazoia % 27,7 da klik egin edo ez.

Argi dago, beraz, markaren alde bisuala indartzea inoiz baino beharrezkoagoa dela. Izan ere, gizakiok ikusten dugunaren % 80 atxikitzen dugu, irakurtzen dugunaren % 20aren aldean. Ez da harritzekoa, beraz, erabiltzaileen % 61ek onartzea produktu baten irudien kalitateak eragin handia duela erosteko erabakian. Gainera, irudi errealak eta produktuaren baldintzei leialak erakusteak % 67,86raino jaits dezake itzulketa-tasa.

Sare sozialetako publizitatearen bidez erabiltzailea gure webgunera bideratzea bilatzen badugu, jakina, zaindu egin beharko dugu, eta gure marka-irudia zintzo islatzen duela ziurtatu. Inkestatuen % 43,7k dio webgunearen nortasun grafikoak eragin handia duela erosteko erabakian.

Puntu horiek kontuan hartuta, posible da sare sozialetan publizitate-kanpaina eraginkor bat egitea, zalantzarik gabe gure marka-irudia hobetuko duena eta gure salmentak sustatuko dituena. Eus-COMMERCEn zure negozioa digitalki eraldatzen eta zure irudia sarean hobetzen lagunduko dizugu.

Iturriak 

ecommercenews

Zure estrategia digitalerako 2022ko SEO joerak
Zein da sare sozialetan argitaratzeko ordurik onen...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/