Zure estrategia digitalerako 2022ko SEO joerak

Noticias_eus-COMMERCE-6

SEO, Google edo Safari bezalako bilatzaileentzako online kanalen optimizazioa marketin digitalaren alderdi garrantzitsuenetako bat da. Izan ere, gure kanalen posizionamendua optimizatuta dagoela ziurtatzeak ikusgarritasuna handitzen laguntzen digu, eta, ondorioz, egunero Internet erabiltzen duten erabiltzaileengan eragin handiagoa izaten.

Googlek etengabe izaten dituen eguneratzeek eta aldaketek etengabe eskatzen dute politika horiek gure kanalen optimizazioan nola eragiten duten jakiteko eta eguneratuta egoteko beharra. Eus-COMMERCEk zure online presentzia hobetzeko aholku batzuk ematen dizkizu. 

Erabiltzailearen esperientzia hobetzea 

Garrantzitsua da kontuan hartzea gure online kanaletan egiten ditugun ekintza eta hobekuntza guztiak erabiltzailearengan zentratuta daudela. Azken finean, hark egingo du nahi dugun ekintza (erosketak, bistaratzeak, datuak ematea). Erabiltzailearengan eragina izateko, alderdi garrantzitsuenetako bat web edukia da, bereziki testuak.

Testu horiek ez dira bakarrik behar bezala idatzita egon behar, SEOrako ere optimizatuta egon behar dute, kontuan hartuta keywords (gako-hitzak) eta beste alderdi batzuk, gure testuek bilaketa-motorretan dugun gaitasunaren gainetik puntuatzea eragiten dutenak. Testuaren beraren egitura da beste gakoetako bat, eta izenburuak (H1) edo azpitituluak (H2) zuzen erabiltzea bezalako ezaugarriak bete behar ditu.

Testuak prest eta optimizatuta ditugunean, prozesu hori webgunean bertan ere aplikatu beharko dugu. Erabiltzaileak bertan ahalik eta denbora gehien igarotzea nahi dugu, errebote-tasa beldurgarria saihesteko (zenbat eta altuagoa izan, orduan eta lehenago utziko dute bisitariek gure orrialdea). 

 Web arkitektura planifikatzea

Lehen aipatu dugun bezala, web-egiturak edo -arkitekturak eragin handia du erabiltzaileak bertan egiten dituen ekintzetan. Bada logika bat gure webgunea egituratzeko orduan jarraitu behar dena.

Horretarako, erabiltzaileen beharrak detektatu behar ditugu, gure webgunean nabigatzen dutenean zer bilatzen duten jakiteko. Puntu hori zehaztu ondoren, orriaren egitura behar horietan oinarritu beharko dugu, eta gure webguneko zatirik ikusgarrienean gure bezeroen arreta gehien erakartzen duten alderdiak kokatu beharko ditugu.

Halaber, ezinbestekoa da gailu mugikorretarako webgune optimizatu bat izatea. Kontuan izan behar da gaur egun mugikorren bidezko web-nabigazioa izugarri handitu dela, eta, beraz, guztiz kaltegarria da alderdi hori alde batera uztea gure webgunea optimizatzeko orduan.

Azkenik, beste elementu batzuk kontuan hartuta, hala nola irudien tamaina (webeko nabigazioa ez oztopatzeko) edo igotako bideoen kalitatea (horiek ere nahi diren gako-hitzekin behar bezala etiketatu behar dira), gure webaren funtzionamendu egokia eta bisitatzen duten erabiltzaileen gogobetetasuna bermatuko ditugu.

Eus-COMMERCEn eraldaketa digitalaren garrantzia ezagutzen dugu, eta horretarako aholku eta gomendio batzuk ematen dizkizugu, zure Interneteko presentzia zure markarentzat onuragarria izan dadin. 

Iturriak

marketing4ecommerce

aipbarcelona

Berreskuratu TikToken ezabatutako bideoak
10 erabiltzailetik 8k sare sozialetako iragarkieta...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/