Zer da e-mail marketina eta zergatik behar duzu zure ecommerce-an?

Noticias_eus-COMMERCE-3

E-mail marketina marketin-teknika bat da, posta elektronikoko kanpainen bidez salmentak sortzean oinarritzen dena. Kanpaina horien helburua zure harpidedunen datuak lortu ondoren, erosketa-prozesua amaitzen duten bezero bihurtzea da. Horretarako, urrats batzuk jarraitu behar dira, eus-COMMERCE-n bidez argituko dizkizugunak.

Posta elektronikoa masiboki erabiltzen den tresna denez, harpidedun-kuota oso handia lor dezakegu. Gainera, mezu elektroniko bera duten erabiltzaile kopuru handi batengana iristeko modu bat da. Horrek esan nahi du beste plataforma batzuek baino bihurtze-tasa handiagoa dagoela, hala nola sare sozialek. Kanal oso errentagarria ere bada, eta bere kostua tradizionalagoak diren beste bide batzuk baino baxuagoa da, hala nola irratia edo prentsa idatzia. 

Email marketineko kanpaina motak 

Hainbat mezu elektroniko mota daude, kanpaina bakoitzaren helburuaren arabera aukeratzeko. Ezagunenetako bat newsletterra da, gure negozioaren berrikuntzak ezagutarazteko eta gure bezeroei eskaintzen ditugun azken produktu eta zerbitzuen berri emateko aukera ematen digun informazio-buletina. Produktu jakin batzuetan zentratu nahi badugu (agian jaurtiketaren bati enfasia emateko), promozio-mezu elektroniko bat bidali beharko dugu. Gabonetan edo udako jardunaldiaren hasieran, esaterako, egoera edo gertaera oso zehatzak jakinarazi nahi ditugu, eta, horretarako, sasoiko emailak erabiliko ditugu.

Zein email kanpaina mota egin dezakegun argi dugunean, gure kanpainaren helburua zehaztu behar dugu. Salmentak sortzea ez da e-mail marketinaren helburu bakarra, eta kontuan hartu behar da zeintzuk egokitzen diren hobekien gure negozio-eredura. Izan ere, kontua ez da soilik bezero berriak erakartzea, dauden bezeroak fidelizatzea, gure eta gure kontsumitzaileen arteko lotura sendotzea edo horiekiko komunikazioa hobetzea ere posible da. 

Kanpaina arrakastatsu baterako urratsak

Helburua zehaztu ondoren, hurrengo urratsa hori lortzeko aplikatuko dugun estrategia zehaztea izango da. Estrategiaren barruan, aurrekontua edo epeak hartu behar ditugu kontuan, besteak beste. Era berean, garrantzitsua da dauzkagun bezeroen datuak aztertzea eta segmentatzea, kanpaina bakoitzean gehien interesatzen zaizkigunak bakarrik lortzeko.

Datuak lortzea da alderdi garrantzitsuenetako bat, eta denbora gehien eman beharko dugu horietan. Ezinbestekoa da erabiltzailea bere borondatez erregistratzea eta, ondorioz, bere helbide elektronikoa ematea. Enpresa batzuek PDFak edo Ebook deskargagarriak erabiltzen dituzte erabiltzailea harpidetzera bultzatzeko.

Kanpaina abian dagoenean, denbora errealean aztertu behar dira lortutako emaitzak, eta, beharrezkoa izanez gero, zuzenketak egin behar dira, huts egiten ari diren alderdietan oinarrituta. Lehenik eta behin, kanpainaren zein alderdi ez den behar bezala funtzionatzen ari antzeman beharko dugu.

Email marketin tresna egokia erabiltzen badugu, tamaina handiko datu-basea badugu eta lerro grafiko zaindua eta eskuragarria mantentzen badugu, e-mail marketineko kanpainek salmenta-bolumen handia sor dezakete gure ecommercerentzat. Eus-COMMERCEn gakoak ematen dizkizugu email marketineko kanpaina arrakastatsuak egiteko eta horrela zure online denda hazteko. 


Iturriak

ecommerce-news.es

shopify.com


Zein da sare sozialetan argitaratzeko ordurik onen...
Ecommerce-rako SEO estrategia

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/