Twitter, erabiltzaileen sare sozial gogokoena enpresekin harremanetan jartzeko

Noticias_eus-COMMERCE

Gure gizartera iritsi zirenetik, eraldaketa digital masiboak asko aldatu dira. Bereziki, kontsumitzailearen kultura berri bat eraiki da. Sare sozialen bilakaerak aldatu egin du pertsonek enpresekin edo markekin harremanetan jartzeko duten elkarreragina.

Horren ondorioz, konpainiek eta markek erabiltzaileekin harremanetan jartzeko bide berri bat txertatu dute social media estrategian: sare sozialak. Horien bidez, beren publikoarekin konektatu eta negozioa kudeatu dezakete. Gainera, esperientzia positiboak eskaintzen dizkiete kanal horiekiko leial izan daitezkeen bezero eta erosleei.

Kontsumitzaileek negozioekiko eskakizun berriak garatu dituzte, erosotasun digitala eskatzen dute. Sare sozialak dira enpresa guztiek beren kontsumitzaileen eskaera horretara egokitzeko erabili behar duten irtenbidea.

Sprinklr software espezializatuko konpainia bat da, eta kontsumitzaileen esperientzietarako fusioa eskaintzen du webgunearen bidez.

Sare sozialen garrantzia dela eta, Sprinklr eta Twitterrek ikerketa bateratu bat egin dute, sare sozial hori bezeroari arreta emateko tresna gisa integratzeko. Ikerketa horren helburua 400 milioi tweet baino gehiago aztertzea izan zen, Twitterren dauden enpresen praktikak ebaluatzeko. Erabiltzaileek emandako erantzunak onartzea ere bazen, sareko elkarrizketa publikoaren parte baitira. Ikerketa urtebetez egin zen, eta 30 herrialdetako 1.000 marka ebaluatu ziren.

Ondorio gisa, herritarren bi herenek beste sare sozial bat baino, Twitterrera jotzea nahiago dutela ikusi zen, enpresekin harremanetan jartzeko orduan. 

 Am a DM: bezeroari arreta Twitterren 24/7 funtzionatzen duen mundu batean

Azterlan honek eskaintzen den arretaren, enpresaren posizionamenduaren eta arrakasta-adierazleen arteko alderaketak jasotzen ditu. Edozein markatan, edozein sektoretan, sar daitezke azterlan honek eskaintzen dituen funtsezko estrategiak. Plataforma honetan arretak sortzen dituen balio-dimentsioak aurkituko dituzu, funtzioan, esperientzian, sinbolikoan eta ekonomikoan banatuta.

Ikerketa horren amaieran, bezeroari sare sozialen bidez ematen zaion arretaren joera berri horri buruzko hurbilketa osoa egiten da. Negozio orok bereganatu behar dituen ezagutzak dira, etorkizun ez oso urrunari aurre egiteko.


Iturriak:

Chatbotek online denden salmentak %65 haziko dituz...
Merkataritza elektronikoa aurreikusitakoa baino az...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/