Merkataritza elektronikoa aurreikusitakoa baino azkarrago hazi da
DPDgroupek (SEUR) egindako ikerketa baten arabera, 2020an merkataritza elektronikoa 2025erako aurreikusitako mailara iritsi zen. Aurten hazi den sektore bakarrenetakoa da.
Kontsumitzaileek Internet bidez gero eta gehiago erosten zuten neurrian, inoiz erosi ez zituzten online denda berriak aurkitzeko prestasun handiagoa izaten hasi ziren.
E-shopper seniorren agerpena
Pandemiak Internet bidezko erosketa behartu zuen, baita lehenago erosi ez zuten pertsonena ere. Ikusle gehienak 55 urtetik gorakoak dira, 'E-shoppers senior' izenez ere ezagutzen direnak. Konfinamenduaz geroztik, publiko hori esponentzialki hazi zen.
Oro har, pertsona horiek erosteko ahalmen handia dute, eta horrek esan nahi du interes handikoak direla e-commerce bat duten markentzat. Internet bidez erosterakoan, ordenagailuz erosten dute gehienbat. Gainera, erosketa-orgaren abandonu-tasa baxua dute.
Kontsumitzaile digitalen interes berriak
2019an, kontsumitzaileen % 70ek garrantzi handia ematen zion markek ingurumenaren aldeko politikak izateari. 2020an, kontzeptu hori are gehiago hedatu zen, eta, beraz, politika hauek betetzen ez bazituzten, konpetentziara aldatzeko prest zeuden.
Iturria:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/