Online salmentak %65-eko hazkundea izan dute urte honen lehen hiruhilekoan, estatu mailan
Salesforce, bezeroekiko harremanak kudeatzeko balio duen plataformak (CRM), merkataritza elektronikoak 2021eko lehen hiruhilekoan zehar izandako emaitzak argitaratu ditu.
Mundu mailan, %58an hazi da. Pandemia aurreko datuekin parekatzen badugu, asko handitu dela esan dezakegu. Segidan ikusiko dugun bezala, estatu mailako hazkundea, aurretik aipatutakoa baino handiagoa da, %65ekoa, hain zuzen.
Txikizkako merkataritzan izandako eragina
Espero bezala, gorakada honek oihartzun ikaragarria izan du retailean. Internet bidezko eskaeraren hazkundea dela eta, urtetik urterako %46koa izanda, saltokiek orain arte ez ikusitako erronka berri baten aurrean egon dira: etxez etxeko eskarien ugaritasuna.
Gainera, Salesforceko e-commerce zuzendariordeak argitu duen bezala:
"Iaz, retailaren industria oso azkarra izatera behartuta egon zen. Erosle digitalen gorakadari aurre egin zion eta teknika berriak martxan jarri zituzten: osasun-araudiak betetzeko 'click and collect' delakoa, besteak beste."
Enrique Mazón
Lehen hiruhilekoko datu nagusiak
- Trafikoa. Online denden trafikoa %50ean hazi zen, urtetik urtera. Hazkunderik handiena, alarma-egoera hasi zenetik.
- Mugikorraren erabilera. Smartphoneak gero eta gehiago erabiltzen dira Interneten nabigatzeko. Hain zuzen, saio guztien %74a gailu honen bidez egiten dira. Bestalde, eskaera kopuruari dagokionez, ez da hainbeste nabarmentzen. Eskarien %55a mugikorren bidez egin ziren, eta %39a ordenagailuz.
- Eskaeren batez besteko balioa. Batez besteko gastua 57,23$ekoa izan da, 47€ inguru.
Aurreko datuak aztertu ondoren, alarma-egoeran azaldu eta Gabonetako kanpainan zehar nabarmendu ziren erosketa-ohiturak behin betiko ezarri direla ikusi dezakegu. Normaltasunera behin itzulita eta kaleetan gehiago kontsumitzean, saltokiek denda fisikoak beteko duen rola birplanteatu beharko dute, estrategia omnikanal batekin bat egiteko.
Iturriak:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/