4 gako neurkera zure ecommerce-eko bezeroen esperientzia hobetzeko
neurkErabiltzailearen portaeran oinarritutako datuak funtsezko tresna bihurtu dira bezero eta erabiltzaileak hobeto ulertu nahi dituzten enpresa eta erakundeentzat; kontsumitzailearen esperientzia salmenta bihurtzeko asmoz.
eus-COMMERCE-en post honetan zure ecommerce-eko bezeroen esperientzia hobetzeko 4 gako neurkera erakutsiko dizkizugu
Errebotea, interakzio gehigarririk gabe amaitzen den web orri bat bisita da, enpresentzako online portaera kaltegarriena da, bereziki bisita digital bakoitza baliotsua (eta garestia) den garai batean. Errebote bat gertatzen denean, esan nahi du webguneak ahalegin eta diru asko inbertitzen ari direla erabiltzaileak erakartzeko, baina ez dutela saririk lortzen interakzio edo bihurketa moduan.
Zentzu horretan, erabiltzaileek edukiarekin eta orriekin nola elkarreragiten duten ulertzea eta nahi den ekintza bat burutu gabe gunea uztean zer faktorek eragiten duten ulertzea funtsezkoa da estrategia digitalaren eraginkortasuna hobetzeko eta emaitza hobeak lortzeko.
Retail Digital Experience Benchmark-en arabera, hauek dira kontuan izan beharreko 4 neurkerak:
- Sesioaren sakontasuna:
Neurri honen helburua erabiltzaile batek erosketa bat egin aurretik zenbat orrialde kontsumitzen dituen ebaluatzea da. Txikizkako merkataritzaren esparruan, gailu mugikorrak bisitari berrien % 76 dira, eta horrek esan nahi du kontsumitzaile horiek gune horretan sartzeko joera dutela azaletik arakatzeko, saio laburragoak eginez.
Egoera hori dela eta, markek estrategikoki baliatu behar dute edukia bezeroen bidea sinplifikatzeko.
2. Aktibitate tasa
Gutxi erabiltzen den metrika den arren, garrantzitsua da; izan ere, bisitariek webgunean duten inplikazioa neurtzen du, klik, joan-etorri, irristatze edo ukituen bidez. Bestela esanda, interakzio-denbora osoa zati orrialdean emandako denbora osoa adierazten du.
3. Scroll tasa
Neurri honek aukera ematen digu bisitari batek orrialde baten edukiari egiten dion erakusketa aztertzeko, eta bereziki baliotsua da gunean A/B proba baten emaitzak ebaluatzeko. Contentsquare-k egindako analisien arabera, oro har, erabiltzaileek scroll egiteko joera dute orrialdeetan, gutxi gorabehera luzeraren erdira arte. Horrek iradokitzen du markek orrialdearen goiko aldean kokatu beharko luketela beren edukirik erakargarriena, eskaintzak eta ekintzarako deiak (CTA), azkar ikus ditzaten eta bisitariaren inplikazioa areagotzeko.
4. Frustrazioa
Retail Digital Experience Benchmark 2023 azterlanean ikusi da bisiten herenak baino gehiagok, zehazki % 36k, frustrazioak izan dituztela lineako bezero gisa egindako ibilbidean. Frustrazio horiek orrialdeen karga motelekin lotuta daude gehienbat, eta saioen % 18,1-i eragiten diote, gutxi gorabehera.
Hala ere, emaitzek erakusten dute orrien karga-abiadura hobetu duten txikizkariek errebote-tasak ehuneko 4 punturaino jaistea lortu dutela eta diru-sarrerak % 7,46 igo dituztela. Horrek karga-abiadura optimizatzearen garrantzia nabarmentzen du, bisitariei esperientzia gogobetegarriagoa eskaintzeko, eta horrek emaitza komertzial hobeak ekartzen ditu.
eus-COMMERCEn aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.
Iturria:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/