Instagrameko baliabide-zentroak zure argitalpenetarako inspirazioa lortzen lagunduko dizu

centro-recursos-instagram

Gero eta saltoki gehiagok sare sozialen bidez saltzea erabaki dute, baina plataforma horiek nola funtzionatzen duten ez dakitenez, haien irismen-maila eskasa izaten da. Konponbide gisa, Facebookek erabaki du tokiko negozioei laguntzea argitalpen interesgarriak egiten. Horretarako, profesionalentzako baliabide-zentroa habian jarri du. 

Bertan, erabiltzaileek antzeko kontuen argitalpen arrakastatsuak aurkituko dituzte. Horrela, negozio txikiek jakingo dute nola marka handiek lortzen duten sare sozial honetan duten arrakasta.

Nola sartu Instagrameko baliabide-zentrora

Hurrengo urratsak jarraitu argitalpen horiek ikusteko. Lehendik, enpresa-kontua eduki beharko duzu aktibatuta. Oraindik ez badaukazu, baliabide praktiko honetan nola egiten den erakutsiko dizugu.

  1. Profilaren goiko aldean, egin klik 'Ver el panel para profesionales'' botoi urdinean.
  2. 'Recursos adicionales' atalean, 'Descubre cómo otros negocios conectan con las personas' 'botoia sakatu.
  3. Bertan, hainbat argitalpen arrakastatsu aurkituko dituzu. Banan-banan egin klik bakoitza aztertu ahal izateko.
Aztertu zer den argitalpen bakoitzean arreta gehien pizten dizuna, irudiaren ala bideoaren ikuspegitik, caption edukietaraino.


Instagramek berak esandakoaren arabera:

"Edozein tamainatako enpresei beren potentziala lortzen laguntzea da gure konpromisoa."

Sare sozialetako erosketak urtetik urterako %31,4k...
Zure online denda arrakasta izateko gakoak saltoki...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/