Zure online denda arrakasta izateko gakoak saltoki txikia bazara

claves-exito-ecommerce-pequeno-comercio

Dena dela, gero eta saltoki gehiagok egiten dute beren online denda. Horietako askorentzat mundu berria da.

Duela urte gutxi, tokiko negozioen online denda gutxi zeuden. Marketplace handiak ziren Interneten bidez saltzen zuten bakarrak. Gaur egun, lehen baino askoz gehiago daude, eta horregatik taktika onak martxan jartzea erabakigarria izango da negozio txikientzat.

Zure online dendak arrakasta izateko 5 gako

1. Prezio lehiakorrak ezarri

Ingurune digitala oso lehiakorra da, non prezioa faktore erabakigarria da. Horren arrazoia da produktu berberak eskaintzen dituzten saltzaile asko daudela. Denda txikiek gehien errepikatzen duten estrategietako bat beren online dendako irabazi-marjinak murriztea da. Horren helburuak salmentak handitzea eta nabaritasuna irabaztea dira.

2. Salduko duzun marka aukeratu

Zure artikuluak webgunean igotzerako momentuan, kontuan izan erabiltzaileek Interneten nola bilatzen duten. Ziurrenik marka ezagunak bilatuko dituzte, zure tokiko negozioaren izena bilatu beharrean. Horregatik, interesgarriak diren hitz-gakoak erabili itzazu.

3. Zure inbentarioa behar bezala aukeratu

Zure online dendan eskainiko dituzun produktuak ondo aukeratu. Arrakasta gehien dituztenetan arreta jarri ezazu. Horrela, bilatzaileek zure webguneak eskari handiko artikuluak dituela antzemango dute. Ondorioz, garrantzi handiagoa emango diote.

4. Argazkietan inbertitu

Zure produktu-fitxetan kalitatezko irudiak edukitzeak beste gako garrantzitsuenetako bat da salmentak lortzeko. Beste aldetik, deskribapen zehatzak garatu zure produktuetan. Posizionamendu organikoaren laguntzeaz gain, produktuari buruzko informazio zabala eskainiko diezu erabiltzaileei.

5. Hasierako orria zaindu

Hasierako orria zure denda fisikoaren erakusleihoaren baliokidea da. Oro har, bisita gehien jasotzen dituen orria da. Horregatik:

  • Erabiltzaileak webgunean zer aurkituko duen argitu hasieratik.
  • Erakusleiho fisikoan bezala, inbentarioa berritu.
  • Testu zabalak sahiestu, produktu bakoitzaren deskribapenetarako utziko dugu.
Ingurune digitalean batez ere, kontuan izan marka-ospe ona eraiki beharko duzula zure bezeroen konfiantza irabazteko eta lehen emaitza onak ikusteko.

Iturria:
Instagrameko baliabide-zentroak zure argitalpeneta...
Instagrameko Reelsen funtzionamendua

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/