Erabiltzaileen %76k online erosketak egiten dituzte dagoeneko

76-compra-online

Urtebeteko pandemiaren ondoren, online erosketek %76ko gorakada izan dute 16 eta 70 urte bitarteko pertsonen artean. 2020an konfinamenduan %72 gora egin zuten. Datu horien arabera, 25,8 milioi pertsonak online erosi dute.

Online erosketaren protagonistak 34 urtetik beherakoak dira (%83). IAB Spainen 'E-commerce 2021' ikerketak, Elogiaren laguntzarekin eta Adevinta Spainek babestuta, datu horiek ezagutzera eman zituen.

Halaber, ikerketak adierazten du online eta offline kanalak konbinatzen dituzten erosketak  gero eta gehiago direla urte honetan. Hori dela eta, online erosle esklusiboen eta erosle fisikoen kopurua jaisten ari da.

2020tik (urte horretan hilean 3,5 aldiz egiten zen online erosketa) aurten arte (3,8 aldiz igo da), batez besteko gastua 89€ izan da, iaz 68€.

Teknologia eta komunikazioa da, %60rekin, online dendetan gehien saldutako kategoria. Ondoren, entretenimendua eta kultura (%59), elikadura eta moda (%56).

Ikerketaren arabera, inguru hurbileko informazioak eragin handiagoa du erosteko erabakian. Nabarmentzekoa da online erosleen %37k esperientzia izan duela chatbotekin.

Internet bidez bakarrik saltzen duten dendetan eta e-commerce baita lokal fisikoa dituztenetan egiten dira online erosketa gehien.

Zenbait alderdiri garrantzi handiagoa ematen diete kontsumitzaileek erosketa egiterakoan, beste batzuei baino. Alde batetik, prezioa, erosteko eta itzultzeko erraztasuna, produktuaren kalitatea eta entregatzeko epeak daude. 

Bestalde, eskaintza eta sustapen esklusiboak dira hautaketaren zutabe nagusiak. Azkenik, komenigarritasuna dator (praktikotasuna, erosotasuna eta entregatze-epeak).

Konfiantza eta ordainketa-segurua oso garrantzitsuak dira erosteko erabakian. Era berean, gomendioek eta online publizitateak erostera bultzatzen dute.

Industria digitaleko profesionalen arabera, e-commerce ororentzako faktorerik garrantzitsuenak kalitatezko produktuak, prezio lehiakorrak eta bezeroari zerbitzu ona eskaintzea dira.

Online erosketen %79 ordenagailu bidez egiten dira, baina gailu mugikorrak indarra hartzen jarraitzen du, %59ra handituta, iaz %55ekoa izan zen bitartean.

Hain gazteak ez direnek ordanagailaren bidez erosten dute batez ere. Horren arrazoi nagusiak erosotasuna eta pantailaren tamaina dira.



Iturria:

Instagram enpresentzako sare sozial eraginkorrenet...
Chatbotek online denden salmentak %65 haziko dituz...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/