Instagram enpresentzako sare sozial eraginkorrenetako bat da

instagram-empresas

Social Mediari buruzko IMAGINA lehen barometroak, Instagram enpresentzako kanalik erabiliena eta eraginkorrena dela adierazten du. Azterlanak enpresek sare sozialetan dituzten helburuak, lehentasunak, aurreikuspenak eta emaitzak aztertu ditu. Instagram da, %40,7rekin, konpainiei emaitza onenak ematen dizkiena.

Marka ororen helburua bere publikoarengana iristea eta harremanetan egotea. Horietatik laurdenek Instagram erabiltzen dute hori lortzeko.

Moda eta edertasuna gailentzen dira Instagramen

Sektoreka zehaztu dezakegu zein diren sare sozial horren bidez helburuak gehien lortzen dituztenak. Moda eta edertasuna dira nagusi, %82rekin. Ondoren, elikadura eta edariaren sektorea eta retaila daude (%68).

TikTok bezalako sare sozial berriek indartsu jarraitzen dute, baina hala eta guztiz ere, markak ezagunak diren sareei leial zaizkie.

TikTok 2021eko sare sozialetako protagonista da. Konpainia gehienak kanal horretan zentratu dira. Izan ere, elkarrizketatutako marketin-arduradunen %32,6k adierazi dute aurtengo ahaleginak kanal horretan egingo dituztela.

Elikagaien sektoreko marketin-arduradunen %92k adierazi dute denbora asko emango dutela TikTok estrategia gauzatzen. Horien atzetik, moda eta edertasuneko konpainiak daude (%58), eta aisialdikoak eta kulturakoak (%54).

LinkedIn, YouTube edo Twitter enpresa gehienak dituzte, baina marketin digitalaren munduan ez dute lehentasunik aurten.

Brandinga marken helburu nagusietako bat da. Community managerren ia erdiek (%48k) parte hartu dute azterlan honetan, eta marka egiteko helburuari, lead eta online salmentak lortzea jarraitzen diote.


Iturria:

Instagrameko Reelsen funtzionamendua
Erabiltzaileen %76k online erosketak egiten dituzt...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/