E-commerce-en urtetik urterako hazkundea %11-koa izan da 2020-ko lehen hiruhilekoan

crecimiento-ecommerce-primer-trimestre-2020

Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia delakoak estatu mailan egindako azterlan baten arabera, e-commerce-ak 12.243 milioi euro fakturatu zituen 2020-ko lehen hiruhilekoan. Aurreko urteko aldi bereko datuekin konparatuta (10.969 milioi euro), %11,6 igo da

Turismoa, aire-garraioa eta moda, denbora honetan gehien onuratu diren sektoreak dira. Merkatu-kuotaren %12,5-a, %7,1-a eta %6,6-a izan dute, hurrenez hurren. Emaitza onak ere izan dituen beste sektore bat, elikadurarena da (Delivery zerbitzua kontuan hartuta). 

Guztira, 226 milioi transakzio baino gehiago gauzatu dira. Aurrealdiko 203 milioien aldean, %11,4-an handitu dira. Zorizko jokoak, apustuak, lurreko garraioa eta moda, eragiketa gehien erregistratu zituzten sektoreak izan ziren. 

Segmentazio geografikoari dagokionez, diru-sarreren %49,2-a estatuko online dendentzat izan ziren. Gainerakoak atzerrikoei dagozkie. Internet bidezko salerosketen esparruan, 3.959 milioi euroko defizita esan nahi du horrek.

Online kontsumoa konfinamendu denboraldian

E-commerce-a nabarmen hazi zen lehen hiruilekoan zehar. Konfinamenduan agertu ziren online kontsumitzaile berriei buruzko albistean aipatu genuen bezala, erosketa-ohiturak nabarmen aldatu dira. 

IAB-k egindako e-commerce ikerketaren arabera, kontsumitzaileen erdia baino gehiagok online erosi du neurri handiago batean. Eta hauen erdiek, erosketa-maiztasun horri eutsiko diotela etorkizunean baieztatu dute. 

Lehen abantaila zena, premiakoa bihurtu da. Ikusitako datuen arabera, gaur egungo negozioen digitalizazio eraldaketa funtsezkoa da.

Kontsumitzaileek online erosten jarraituko dute CO...
Konfinamenduko kontsumitzaileen %10-a baino gehiag...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/