PrestaShop Facebook, sare sozialen bidez saltzeko balio duen modulu berria

prestashop-facebook

PrestaShop-ek modulu berri hau atera du, erabiltzaileek Facebook eta Instagram-en bidezko salmentak handitu ditzaten. 

Modulu honek, Facebook eta PrestaShop elkar lan egiteko funtzionaltasun berriak dakartza. Facebook baita Instagram-en interfazekin integra daiteke, kanpainak optimizatzeko eta PrestaShop produktuen katalogoarekin sinkronizatzeko. Ondorioz, zure artikuluak Facebook-eko merkataritza-administratzailera eskuz igotzea ez da beharrezkoa izango. Elkarlan egingo dute eta.

Ezaugarri nagusiak

Baina, xehetasunez, zer egiten du modulu honek?

  • Facebook-eko kontu guztiak (Facebook-orria, merkataritza-administratzailea, publizitate-kontua eta Instagram-eko merkataritza-kontua) bakar batean zentralizatzea. 
  • PrestaShop-eko katalogoa automatikoki sinkronizatzea Facebook baita Instagram-en. 
  • Facebook-eko publizitate-kanpainen emaitzak aztertzea. 
  • Messenger osagarritzat ezartzea, bezeroek Facebook-eko txataren bidez markarekin hitz egin ahal izateko.

Saltokientzako aukera berria

PrestaShop Facebook-ek publizitate-kanpainen kudeaketa erraztuko du. Horrela, bezeroaren esperientzia dinamikoagoa izango da eta saltokien salmentak handituko dira. 

Sare sozialen bidezko salmentaren hazkundea dela eta, merkataritza elektronikoa goraka egiten jarraitzen du. Horregatik, saltokiek merkatuak eskaintzen dituen aukera berriak aprobetxatu behar dituzte, beren negozioa hurrengo mailara eraman ahal izateko.


Iturria:

360 argazkiak gehiago saltzen laguntzen duela erak...
Google-ek bezeroak erakartzeko funtzionalitate ber...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/