Erosketa-, aldaketa- eta itzulketa-baldintzak; gero eta garrantzitsuagoak
Merkataritza elektronikoa azkenaldian izandako gorakadak, idealo konparadorearen arreta piztu zuen. Ondorioz, itzulketei dagokienez, kontsumitzaileek zer nolako portaera duten jakiteko ikerketa egin zuten.
Pandemiaren ondorioz, kontsumo-ohiturak nabarmen aldatu dira, itzulketak, besteak beste.
Nola jokatzen dute kontsumitzaileek?
Ikerketa egin ostean, honako ondorio nagusi hauek atera zituzten:
- Erositako produktuekin konforme ez dauden kontsumitzaileen %46-k ez dituzte itzultzen.
- %26-k ez du itzulketa-politika begiztaratzen.
- Online erosten dituztenen %61-ek produkturen bat itzuli du azken 12 hilabeteetan.
Itzulketa-politikak begiztaratzen duten kopurua nabarmen jaitsi da, 2019. urtearekin parekatzen badugu. %59-tik, %26-ra pasa da.
"Kontsumitzaileen aldeko itzulketa-politikak izateak, online denda bat edo besteagatik alde egiteko behin betiko faktorea izan daiteke."
Adrián Amorín, Country Manager idealo konparadorean
Hau guztiagatik, zure itzulketa-politikak kontuan hartu beharko dituzu, kontsumitzaileek zure denda aukera dezaten.
Iturria:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/