Doako 5 tresna zure online denda hobetzeko

Noticias_eus-COMMERCE-1 digitalizatu-optimizatu-konektatu

Eus-COMMERCEtik badakigu mundu digitalera jauzia egitea zaila izan daitekeela. Baina ez da beti inbertsio handia behar, ezta ezagutza tekniko aurreratuak ere: zure saltokiaren online presentzia hobetzen, zure bezeroak leialtzen eta zure egunerokoa hobeto antolatzen lagunduko dizuten doako tresnak daude.

Bai zure denda digitalizatzen hasita bazaude, bai dagoeneko webgune bat baduzu eta optimizatu nahi baduzu, hurrengo bost tresna hauek alde handia eragin dezakete. Onena: erabilerrazak eta doakoak dira (oinarrizko bertsioan, behintzat); beraz, gaur bertatik has zaitezke probatzen. 

1. Canva – Diseinatu etxean estudio grafiko bat izango bazenu bezala 

Canva ezinbesteko bihurtu da negozio txiki askorentzat. Arrazoia? Erabiltzeko erraztasuna. Tresna honek era guztietako material bisualak sortzeko aukera ematen du: webgunerako edo sare sozialetarako bannerrak, kartelak, flyerrak edo aurkezpenak.

Aldez aurretik diseinatutako milaka txantiloirekin, ez duzu Photoshop diseinatzen eta erabiltzen jakin behar. Arrastatu, testuak aldatu eta zure logotipoa gehitu besterik ez duzu egin behar. Gainera, zure diseinuak gorde ditzakezu eta irudi koherente bat izan zure online dendarako.

Ezin hobea da Instagram-en argitalpenak sortzeko, newsletter-en goiburuak, promozio bisualak, opari-txartel digitalak, etab.

2. Mailchimp – Mantendu kontaktua zure bezeroekin 

Email marketina zure bezeroekin komunikatzeko modurik eraginkorrenetako bat da oraindik, eta Mailchimp da doako aukerarik ezagunena. Informazio-buletinak bidal ditzakezu, azken produktuen berri eman edo data jakinetarako kanpaina espezifikoak abiarazi.

Doako bertsioak 500 kontaktu eta hilean 3.500 bidalketa kudeatzeko aukera ematen du, hasteko nahikoa baino gehiago. Gainera, pertsonalizatu daitezkeen txantiloiak, analisi-tresnak eta automatizazio-aukerak ditu (adibidez, ongietorriko mezuak edo abandonatutako orgatxoak berreskuratzea).

Ezin hobea da zure ohiko bezeroekin harremanetan egoteko, merkealdien berri emateko, erosleak leialtzeko eta zure komunikazioei ukitu profesionala emateko. 

 3. Google Forms – Zure bezeroei entzun eta hobetu

Ba al dakizu zure bezeroek zer iritzi duten zure online dendari buruz? Zein produkturen falta sumatzen duten? Nola baloratzen duten erosketa esperientzia? Google Forms-ekin, doako inkestak sor ditzakezu minutu gutxitan, eta posta elektronikoz, sare sozialen bidez edo zure webgunean partekatu.

Eskaerak jasotzeko ere erabil dezakezu, oraindik online denda osorik ez baduzu, edo ekitaldietarako izen-emateak, itxarote-zerrendak edo tailerrak kudeatzeko.

Ezin hobea da gogobetetze-inkestak egiteko, produktuei edo sustapenei buruzko iritziak jasotzeko eta eskaera-formulario errazak egiteko. 

 4. Google Analytics – Neurtu, aztertu eta hobetu

Daturik gabeko online denda erakusleihorik gabeko denda fisiko bat bezalakoa da. Google Analytics-ekin jakin dezakezu zenbat pertsonak bisitatzen duten zure webgunea, nondik, zenbat denbora geratzen diren eta zer produktu ikusten dituzten.

Datu horiek erabaki informatuak hartzeko aukera ematen dizute: zein edukik funtzionatzen duen hobeen, zein orrialdetan uzten duten erosketa prozesua edo zein kanalek (Google, sareak, posta elektronikoa) ekartzen dizuten bisita gehien.

Tresna doakoa da eta, nolabaiteko ikaskuntza-kurba duen arren, tutorial asko daude hasteko. Trikimailuak harrapatzen duenean, zure buruari galdetuko diozu nola funtziona zenezakeen bera gabe.

Ezin hobea zure erabiltzaileak hobeto ulertzeko, zure webgunea optimizatzeko, ahulguneak detektatzeko eta zure dendaren errendimendu orokorra hobetzeko.

 5. WhatsApp Business – Zuzeneko arreta zure mugikorretik

Ia saltoki guztiek poltsikoan duten tresna bat badago, hori WhatsApp Business da. Bertsio profesional honekin enpresa-profil bat izan dezakezu, zure ordutegiak eta produktuak erakutsi, erantzunak automatizatu eta mezuak modu ordenatuagoan kudeatu.

Euskadin gero eta negozio gehiagok erabiltzen dute bezeroei arreta emateko, zuzeneko salmentarako edo eskaerei eta bilketei buruzko informazioa emateko. Azkarra, hurbila eta familiarra da azken erabiltzailearentzat.

Ezin hobea zalantzak argitzeko, katalogoak partekatzeko, enkarguak jasotzeko eta zure publikoarekin komunikazio zuzena eta konfiantzazkoa izateko.

Bost tresna horiek zure online denda inbertsio handirik egin gabe nola hobe dezakezun erakusten dute. Askotan, arazoa ez da baliabide falta, nondik hasi ez jakitea baizik.

Eusk-COMMERCEtik, horiek probatzera, trebatzera eta horiekin esperimentatzera animatzen zaitugu. Zure merkataritza digitalizatzeak ez du beti gastu handirik ekartzen: batzuetan nahikoa da eskura dituzun tresnak hobeto aprobetxatzea.

‘Marketplace lokalak’: lehiakideak ala aliatuak?
WhatsApp, 2025ean saltzeko kanal gisa

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/