Nola ulertu egungo kontsumitzaile digitala
Smartme Analytics-ek, hainbat konpainiatako ordezkariekin egindako mahai-inguru baten bidez, kontsumitzaile digital berria eta horrek merkataritzari dakarkion guztia aztertu du berriki. Aurreko urteetan gertatzen ari bazen ere, pandemiak ikus-entzunezko edukien gorakada ekarri zuen. Orain bezeroak gero eta gehiago eskatzen du eduki mota hori, eta, beraz, ezinbestekoa da ulertzea ahalik eta etekinik handiena atera ahal izateko.
Joerek adierazten dute argazkiaren arotik bideoaren arora pasatzen ari garela. TikTok bezalako sare sozial berrien edo Ibai Llanos bezalako eduki-sortzaileen arrakastak hala adierazten duela dirudi. Konfinamenduko hilabeteetan kontsumitzaileek gero eta eragin handiagoa izan zuten ikus-entzunezkoen munduan, eta eragin hori mantendu egin da gaur arte.
Mahai-inguru horretan, Playstation edo MásMóvil bezalako konpainia liderrek parte hartu zuten, eta beren esperientziak eta arrakasta kasuak aurkezteko aukera izan zuten. Denek uste dute ikus-entzunezkoen sektorea hazten ari dela, eta, gainera, hainbat arlotako aniztasuna estaltzeko gai dela.
Merkatariek beren negozioen publizitaterako kontuan hartu beharreko kanal berri bat den arren, garrantzitsua da kontsumitzailea ezagutzea. Negozio bakoitzak bere audientzia du, eta baliteke orain arte saltoki txikiek nahikoa izan izana bide tradizionalagoekin, baina argi dago ikus-entzunezkoen sektorea ez dela alde batera utzi behar.
Iturria: marketingdirecto.com
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/