Tutorial honetan, bi zatitan banatuta, PrestaShop-en webguneko menua aldatzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, PrestaShop-en webguneko hasierako orria aldatzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, bi zatitan banatuta, PrestaShop-en deskontuak aktibatzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, bi zatitan banatuta, PrestaShop-en deskontuak aktibatzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, PrestaShop-en neurri-atributu berriak sortzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, PrestaShop-en kolore-atributu berri bat sortzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, PrestaShop-en katalogoko produktu- eta zerbitzu-kategoria berriak sortzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, PrestaShop-en harremanetarako informazioa aldatzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, PrestaShop-en logotipoa aldatzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, PrestaShop-en mantentze-modua aktibatzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Tutorial honetan, PrestaShop-en katalogo-modua aktibatzeko zer pauso eman behar dituzun azalduko dizugu. (Eduki hau erderaz dago.) Gogokoetan gehitu
0
Deskargatu gure infografia behin betiko gidarekin zure produktu-fitxak ezin hobeak izan daitezen!  Bistaratu Gogokoetan gehitu
1
Instagrameko enpresa-kontuaren abantailez gozatu nahi duzu? Behin betiko gida daukagu erabiltzen has zaitezen.  Bistaratu Gogokoetan gehitu
1
Zure Mailchimp kontua urratsez urrats sortzen ikasi eta zure email marketin kanpainak egiten hasi zaitez! Gogokoetan gehitu
1
Hosting-a informazioa eta beste eduki mota batzuk biltegiratzeko balio duen biltegiratze-zerbitzu bat da, non webgunetako artxiboak eta datuak pilatzen dira. Hainbat motatakoak daude, bakoitza bere berezitasunekin.Zure proiekturako onena zein den jakin nahiko zenuke?Txantiloi hau deskargatu eta hosting on orok zein ezaugarri izan beh...
1
Zure Facebook multimedia-edukiak neurri egokiak izan behar dituzte, erabiltzaileek modu egokian bistaratu ahal izateko gailu guztietan.  Txantiloi honetan, argitalpen mota bakoitzerako gomendatutako dimentsio guztiak aurkituko dituzu. Bistaratu Gogokoetan gehitu
1
Zure enpresa-orria sortu aurretik…  Profila vs. enpresa-orria: zeintzuk dira desberdintasunak?  Profila: kontu pertsonala da eta ez da erabiltzen merkataritza-helburuak lortzeko. Enpresa-orria: merkataritza-kontua da eta marka bat irudikatzen du. Zergatik zure Facebook enpresa-orria sortu beharko zenuke?  Honelako abantailak iza...
1
Zer da Business Manager?  Facebook orriak, publizitate-kontuak eta Facebook eta Instagram Ads kanpainak administratzeko erabiltzen den Facebook-en tresna da.  Gainera, kudeatuko duten pertsonei eginkizunak esleitzeko ere balio du.  Zure Business Manager sortzen ikasi ezazu, urratsez urrats! Bistaratu Gogokoetan gehitu
1
Webgune arrakastatsua sortzeko, lehenik eta behin, domeinu zuzena aukeratu beharko duzu.  Gida hau deskargatu eta zure negoziorako egokiena zein den ezagutu ezazu! Bistaratu Gogokoetan gehitu
1
Instagram eduki bisualaren garrantziagatik nabarmentzen da. Horregatik, argitalpen mota bakoitzerako neurri egokiak erabiltzea funtsezkoa da zure negozioaren profesionaltasuna islatu dezazun.  Txantiloi honetan, argitalpen mota bakoitzerako gomendatutako dimentsio guztiak aurkituko dituzu. Bistaratu Gogokoetan gehitu
1
Zure artikuluak Facebook-en eta Instagram-en iragartzea gustatuko litzaizuke? Lehenik eta behin, zure produktu-katalogoa Business Manager-era igo beharko duzu.  Horretarako, Facebook orria eta Business Manager kontua eduki beharko dituzu.  Horietakoren bat oraindik ez baduzu, hurrengo gidetan nola egin erakutsiko dizugu, urratsez urrats.&...
1
Bezero potentzialak lortzea funtsezkoa da zure komunitatea handitzeko, haiekin modu pertsonalizatuan komunikatu ahal izateko eta, ondorioz, zure salmentak handitzeko.  Landing page baten bidez lortu dezakezu. Zertan datza?  Zure erabiltzaileen harremanetarako datuak lortzea helburu duten zure online dendaren web orrialdeak dira.  Zur...
1
Bezero potentzialak lortzea funtsezkoa da zure komunitatea handitzeko, haiekin modu pertsonalizatuan komunikatu ahal izateko eta, ondorioz, zure salmentak handitzeko.  Landing page baten bidez lortu dezakezu. Zertan datza?  Zure erabiltzaileen harremanetarako datuak lortzea helburu duten zure online dendaren web orrialdeak dira. ...
1
Bezero potentzialak lortzea funtsezkoa da zure komunitatea handitzeko, haiekin modu pertsonalizatuan komunikatu ahal izateko eta, ondorioz, zure salmentak handitzeko.  Landing page baten bidez lortu dezakezu. Zertan datza?  Zure erabiltzaileen harremanetarako datuak lortzea helburu duten zure online dendaren web orrialdeak dira. ...
1
Bezero potentzialak lortzea funtsezkoa da zure komunitatea handitzeko, haiekin modu pertsonalizatuan komunikatu ahal izateko eta, ondorioz, zure salmentak handitzeko.  Landing page baten bidez lortu dezakezu. Zertan datza?  Zure erabiltzaileen harremanetarako datuak lortzea helburu duten zure online dendaren web orrialdeak dira. ...
1
Zure artikuluak PrestaShop dendara igotzen ikasi nahiko zenuke?  Urratsez urrats nola egiten den erakutsiko dizugu! Gogokoetan gehitu
1
Zure online dendan erabaki garrantzitsuak hartzeko, datuak aztertzea funtsezkoa da. Google Analytics-ek hurrengo informazioa emango dizu: Audientzia. Eskuratze-iturriak. Zure webgunean gertatzen ari dena. Bihurketak. Zure Google Analytics-eko kontua sortzen erakutsiko dizugu, urratsez urrats. Bistaratu Gogokoetan gehitu
1